2019年11月22日星期五

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 9 - 4 富山松川公園櫻花滿開

2019年4月5日晴天
這幾天用了PASS可以不用煩交通費,還有時間就到富山逛逛,由福井坐特急回金澤再轉新幹線只是個多小時就到達,富山已評櫻花是滿開,富山最出名是松川櫻花,由富山駅可以坐路面電車或步行前往,我選擇步行,松川是一條小河道,兩岸全是滿開的櫻花好美,影完相就到今次重點吳羽山展望台看立山連峰及富山日落全景,只可惜這天煙霞太大,我在富山市亦看不清立山連峰,唯有改為明天再來,之後在由松川步行回富山駅再坐新幹線回金澤吃晚飯,金澤車駅側一座商場有好多美食,在此已品嚐過壽司及PANCAKE,就吃咖喱飯吧,味道吾錯價錢不貴可以一試。




由金澤坐新幹線到富山,
要坐右面可以到連線不絕的立山連峰

松川公園











富山城就在公園裡面
富山城就在公園裡面
                                         富山城全貎 






遊人都不停地與櫻花合照
滿開的櫻花就在頭上,漫步櫻花樹下更添浪漫
肥芝芝又要打個咭
重有校服妹妹同豆士妹一齊打個咭
天色開始昏暗
滿開的櫻花就在頭上,漫步櫻花樹下更添浪漫













取消了吳羽山公園展望台,見有時間就到雪糕店坐坐,價錢不自平但幾好味
咖喱蛋包飯幾好食,豆腐蛋包飯味道就比較淡



8 則留言:

  1. 松川櫻花好靚喎,最正係無乜遊人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去時已接近黃昏,所以無乜遊人,可以慢慢影相﹗

      刪除
  2. 每次去日本都係錯過咗賞花嘅日子……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最喜歡櫻花及紅葉季節到日本旅行,剛剛我又到了日本賞紅葉﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 在關西見不到櫻花盛開,反而在北陸就見到滿開的櫻花﹗

      刪除