2018年7月24日星期二

斷尾鹽蛇

無聊一篇BLOG,
昨晚回家想打開廚房窗,
剛打開時看見玻璃窗有條鹽蛇,
即刻關窗吾好比佢入屋,見條鹽蛇吾郁,
就攞部手機影,
嘻嘻﹗原來條鹽蛇斷了尾巴,
只有小小剛生出來的小尾,
遠看兩頭都尖都吾知邉到頭或尾,
鹽蛇四腳有如吸盤一樣打開,
都幾得意。






18 則留言:

  1. 哈,生咗一半尾既第一次見.

    回覆刪除
  2. 我地屋苑會叫johnny仔....佢喺屋苑路燈牆上等蚊仔飛埋嚟....食

    回覆刪除
  3. 影得好近...定係真係好大隻呢>,<
    我會拍玻璃嚇走佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實是ZOOM近影才咁大隻,目測鹽蛇應有2.5吋長﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 四腳有如吸盤呀,咁近睇才覺可愛﹗

      刪除
  5. 益蟲黎架...如果係娘家見到佢我會開心架...因為會少左好多蚊呢..
    只要佢唔爬去我張床度...haaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家都有條細鹽蛇架,但仍然有蚊>_<

      刪除
  6. 好大隻甘,我媽係屋企見到呢D,話要打死佢.但我同佢講益蟲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家都有條細鹽蛇架,間中會見佢走出來﹗

      刪除
  7. 我好多朋友都驚鹽蛇:D
    有時係屋企見到唔會趕佢走:D

    回覆刪除
  8. 感覺條鹽蛇都幾大,你唔講仲以為蜥蜴…

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實是ZOOM近影才咁大隻,目測鹽蛇應有2.5吋長﹗

      刪除