2018年7月12日星期四

藍花楹- 沙田中央公園

2018年4月21日
沙田中央公園大約有大大小小的
藍花楹約十多二十棵,
今年開花比往年早,
需然好多棵都一齊開花,
但花朵比較疏落,
只有一,兩棵花比較密。











 全個公園最密是這兩,三棵,花花很高,影相要成日抬高頭,影完修頸有點痛
全個公園最密是這兩,三棵,花花很高,影相要成日抬高頭,影完修頸有點痛

14 則留言:

  1. 我樓下公園都有,不過好高...睇唔清楚@@
    顏色係靚,但唔夠密

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港種的藍花楹係咁樣花吾夠密,但紫色花就特別﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 香港種的藍花楹係咁樣花吾夠密,但紫色花就特別﹗

      刪除
  3. 你真係行云全香港D公園! 有無邊個公園多小朋友攀爬設施介紹下XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隨左元朗同屯門公園未去過,其它香港各大公園都有踏足,但邊個公園多小朋友攀爬設施介紹,我吾知,因為我每次去都只是影相,其它我就無留意^_^

      刪除
  4. 屬於香港的自然美景,值得一讚…
    知不知這種藍花的花期長嗎?

    回覆刪除
  5. 好少見到呢種花,藍色又特別又靚 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍色花真係好特別,不過香港好少地方種植Z難日山

      刪除
  6. 影花果然真係要付出勞力呢^^
    聽說也有紫藤,不過我諗花也不密

    回覆刪除
    回覆
    1. 是有紫藤花,我在網上見過,紫藤花細少疏落

      刪除
  7. 肥人發現左多左藍花楹呀...係我娘家呢, 特別都種多左好多藍花楹..~
    好多都係新種, 可能下年先有睇頭呢~

    回覆刪除