2018年7月16日星期一

美麗的背後

2018年4月某天
4月某天經過小西灣運動場,這條小路有數棵木棉,花開時滿樹紅花,花落時滿地木棉花有如紅地毯一樣美,4月尾已過木棉季節,在路傍另一邊有數棵植物長滿紅花,花多又密好靚,植物是夾竹桃,夾竹桃是有毒植物,千萬不要接燭,取景时發現背後有一大型藍色建築物,是柴灣癈物轉運站,估吾到轉運站前會有咁靚的植物,但實際上這裡常傳出臭味,好多時這種臭味會隨風吹到小西灣、藍灣半島及杏花村一帶。















藍色建築物,是柴灣癈物轉運站

14 則留言:

  1. 唔知點解你講完之後我覺得張相有垃圾味XXXD

    回覆刪除
  2. 細個讀書都有教,夾竹桃係有毒

    回覆刪除
  3. 避風塘果邊可以睇到爬龍船

    回覆刪除
    回覆
    1. 端午節前後,可以到避風塘看爬龍舟比賽﹗

      刪除
  4. 點解會種有毒植物架….一般人真係唔識架wo...

    回覆刪除
    回覆
    1. 夾竹桃多數種在公路兩傍,種在行人路傍就好少見到,可能個到少人到掛

      刪除
    2. 下面位BLOG友解說如下︰
      讀小學時老師教過,夾竹桃分紅花及黃花,是香港常見植物,由於能抵抗污濁空氣,一般種植在往來車道中間,由於含毒性,比較少種在公園。

      刪除
  5. 讀小學時老師教過,夾竹桃分紅花及黃花,是香港常見植物,由於能抵抗污濁空氣,一般種植在往來車道中間,由於含毒性,比較少種在公園。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,明知有毒性都種在行人路傍,需然個到少人行,但對面是運動場,及此條路不遠有個狗狗公園,有好多放狗﹗

      刪除
  6. 小學有教過夾竹桃,估唔到啲花係咁靚~

    回覆刪除