2018年7月10日星期二

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day9 - 2 函館山夜景、Four Points by Sheraton Hakodate(函館福朋喜來登酒店)、晚餐大門横丁

2016年10月23日
來到函館差不多已是黃昏五點多,今明兩晚入住Four Point by Sheraton Hakodate(函館福朋喜來登酒店),酒店距離JR函館駅只有1分鐘步程非常之方便,好快就上到房,休息一會就趕上函館山看夜景,我去時纜車剛好維修一星期,只好坐巴士上山,巴士站就在酒店對面,巴士上山時全息了車廂燈,等乘客可以欣賞函館夜景,當巴士轉彎時,當時所有乘客都嘩﹗因為見到個夜景真係好靚,上到山頂時,有好多旅客呀,山頂又大風,不過都有位置可以影相,函館夜景真係好靚,和意大利那不勒斯和香港是世界三大夜景,看完夜景就回市中心吃晚餐。






房間面向函館山,下面平房就是函館朝市
房間面向函館山及海邊
函館夜景






手攝拍攝,ISO6400,F4光圈



晚餐大門橫丁居酒屋
晚餐大門橫丁居酒屋
居酒屋好迫,食物味道普通

Four Points by Sheraton Hakodate(函館福朋喜來登酒店)
我訂酒店時,酒店是Loisir Hotel Hakodate,後來Loisir Hotel被Sheraton收購改名,我去時仍是舊裝修,2017年已全面裝修
房間有點舊

第一天早餐

第二天早餐

早餐有新鮮魚生,可自制魚生丼


10 則留言:

  1. 咁近朝市有冇去幫襯下?^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 函館山無論日與夜的景色都咁靚﹗

      刪除
  3. 函館好靚,雖然舊年想去,但係見到要坐幾粒鐘特急卻步,下次翻單北海道我會希望坐內陸機過去

    回覆刪除
    回覆
    1. 內陸機到函館方便,我由札幌玩番落東京,這樣行程順暢,方便我坐新幹線回東京﹗函館夜景好靚,來函館必定要去睇睇﹗

      刪除
  4. 函館夜景超靚丫,我都想去欣賞~

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在已有PASS到北海道,可以去個邊玩﹗

      刪除
    2. 呢排突然想十月去東北睇紅葉~
      要向你多多請教:)

      刪除
    3. 我第一次賞紅葉就是東北,真昰一去難忘﹗

      刪除