2017年5月21日星期日

藍花楹 (維多利亞公園) - 紫色浪漫

維多利亞公園草地有大約7,8棵藍花楹,
幾棵分佈在草地兩邊,
需然同一時間開花,
但每棵都是葉多花疏落,
只有一棵花比較多及密。






 草地上有好多白鴿













10 則留言:

  1. 我都有去过拍过,花不多又有很多是殘的呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過幾個地方拍攝藍花楹,以維園的花最疏落,我拍攝期是5月10日,可能是遲了吧﹗

      刪除
  2. 藍花楹顏色好靚,如果種多啲又打理得好,大約在同一時間開花的話,一定會好更靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同一時開花又多幾棵,可能性真不大﹗

      刪除
  3. 為左花你去左好多地方,好勤力~加油~多謝你分享~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗星街只是偶然烴過,維園我去好方便,沙田就比較遠啲,重有一篇是好近我住的小寫區,遲少少上載﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 維園啲白鴿多到有點嚇人,小心重頭獎﹗

      刪除