2017年5月15日星期一

紫色浪漫 - 藍花楹(星街)

紫色花卉在香港非常之少見,

藍花楹可算是其中一個最有特式的代表,

每年4月尾到5月是盛開的花期,

偶然見到

令我為之愛上此紫色花花,

星街需然只得一棵,

但花多葉少可觀性都吾錯,只可惜兩次到來

都是天陰陰




 只得一棵但花多葉少























14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀﹗花多葉少特別靚,之後我再去左幾個地方拍攝藍花楹,會繼續上載﹗

      刪除
  2. 實在是太美了,我住在香港多年都從來沒有見過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍花楹不是區區都有,但有幾個地方都有此種花,有機會你經過都可以去睇吓,當花盛開時一片紫色非常之美,沙田中央公園及維園都有好多棵﹗

      刪除
  3. 紫色花好靚,如果有多啲就好啦 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,沙田中央公園有十多棵,現在開花都有七,八棵,維園都有好多棵,但花比較疏落,這兩篇會好快上載﹗

      刪除
  4. 真係好少留意到有紫色花,好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍花楹不是區區都有,但有幾個地方都有此種花,有機會你經過都可以去睇吓,當花盛開時一片紫色非常之美,沙田中央公園及維園都有好多棵﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 這棵是我去過幾個地方,最多花的一棵,花又密又多。

      刪除
  6. 回覆
    1. 需然只得一棵,但花好密好靚。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都無留意到香港有種紫藍色的花,只是偶然經過見到,就上網搜尋,香港有好幾個地方都有,我總共去了四個地方拍攝,其中一個竟然是我住的小社區,還有兩篇遲些會上載。

      刪除