2017年5月26日星期五

Day 4 - 3 - 大正浪漫的銀山溫泉(日景)- 2017賞雪賞櫻花 -

2017年2月20日下雨天
進入銀山溫泉前的道路,全是厚厚的積雪,
但到了銀山溫泉就下起大雨來,
旅館有雨鞋及雨傘借用,旅館遠離溫泉街,
要下去必須要經過幾段斜路,
旅館已經在斜路放下溫泉水管,
等溫泉水溶解結冰的路,以勉旅客滑到,
但對我來講就斜路有部份好斜,初段竟然有45度咁斜,
雨鞋又沒有我著的半個碼,太大又鬆好難行,
唯有要細半個碼,下著雨又要顧路面安全,
慢行才到溫泉街,因已是下午,又下起大雨,
地上的積雪好快已溶了,只剩下屋頂的厚雪,
今次景色和我12月來又有好吾同,河上、山上、
屋頂全是好厚的積雪都好靚,只可惜雨實在下得太大
,想慢慢影相都不能,就去各大手信店行吓,
還買了阿信兒時的玩偶,
是時候又要回旅館浸下溫泉。





整條小溪上都有好多積雪
因為下雨,地上的雪好快溶了

屋頂好多厚雪
從房間遠攝,對面的橋已是厚厚的積雪,路已全封了

厚厚的積雪好靚
連溫泉街入口都有好多好多雪
由旅館下去的景色,下大雨又天陰有霧

每間屋頂上都有一層層的忌簾













小雪人






兩位芝芝都要來張合照

























銀山溫泉冬天全是雪、雪、雪

12 則留言:

  1. 凍冰冰潯溫泉食火鍋至正.....

    回覆刪除
  2. 我睇相都覺得好凍。睇到你說"每間屋頂上都有一層層的忌簾",立即醒神咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個時落緊雨吾係好凍,我就是想睇厚雪的銀山溫泉,但今次都有少少失離,雪沒有預期的多。

      刪除
  3. 唉有雪既東北真係靚,但係我頂唔到凍......

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真又吾係好凍喎,銀山溫泉要有雪才靚架﹗

      刪除
    2. 我連未落雪兩三度已經頂唔順啦

      刪除
    3. 兩,三度好易頂到,我第一次上藏王因沒有預到充足裝備,零下7度對手凍到彊左好彩無事,我試過在大陸零下三,四十度影日出,需然有足夠裝備,但個種凍真是難以形容,相比日本的冰真係好碎料﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 個日吾係好凍得幾度,落左好多個鐘雨,不過晚上開始落雪到第二日早上,停左雪,重見到陽光白雪的銀山溫泉﹗

      刪除
  5. 好似去左古代一樣,配上雪景超靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大正時代的古舊建築好有特式,銀山溫泉要有雪才美﹗

      刪除