2016年9月3日星期六

愛在深秋 - 再見日本東北賞楓之旅 Day11

2015年10月31日陰天
行完代代木公園,就到原宿找尋Kiddy Land玩具店,
當然又是找Monchhichi,
這間玩具店有好多卡通人物的玩具及精品,
喜歡的話真係好開心,實在太多款啦,
反而Monchhichi款式比上野個間少,
沒有找到心頭好就離開啦,
要回到新宿取回行李到成田機場,
結束我11天的日本東北賞楓之旅。


坐NEX到成田機場



原宿車站坐山手線回新宿
星期六原宿都多人

金毛S SIZE芝芝越睇越可愛,下次要帶佢回來
最頂層隻巨型和服芝芝真想帶回香港,
太大隻要手抱上機,無買到
芝芝只佔兩個小架位
地庫全層是SNOOPY TOWN
長袖T-shirt全是有毛毛的,香港未必有機著,
反而薄長袖T-shirt減價,可以入貨,我在仙台已買






在新宿地下街有人排隊,吉士條


新宿車站NEX有清楚指示
長長的通道

睇到BLOG友輝哥每次到來新宿必買的好食越前煎餅,好好食,我都有買回作手信

京都名產栗子



NEX月台不是太多人



好少見雙層列車
NEX到站啦,再見東京


今次無去晴空塔
買左吉士條,好好味,京都栗子麻麻地



成田機場T2客運大樓

T2有幾間食店,選擇不算太多

坐無水飲航空,要食定嘢上機,和幸吉列豬扒,外皮好香脆豬扒鬆軟


T2有好多伴禮手信店,又要血拼


香港快運在成田機場沒有指定check in櫃位,要排定隊,差不多時間才開櫃位,工作人員是日藉空姐

香港快運是廉航,登機坪在好遠好遠,要預多時間入閘






 我明明坐香港快運,竟變成香港航空

買左支果汁味的天然水上機飲
                                                
                                             
帶著手信回到香港,
結束了我11天日本東北紅葉自由行,
多謝各位捧場



8 則留言:

  1. 我都有過懵豬豬家族,最大嗰隻就係第一次去日本阿女攬番香港,嗰時連衫要六千幾円,好似係第二大隻,點知佢越出越多唔儲嘞 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡就不得了啦,日平比香港平呀﹗

      刪除
  2. 金毛芝芝真係幾特別喎~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗是我咁多隻隻裡面毛色最特別的一隻﹗

      刪除