2016年9月25日星期日

2015快閃東京五天慶生色彩之旅 -靜岡修善寺溫泉鄉 Day 1 (下)

2015年12月4日晴天
繼續餘下修善寺溫泉鄉的相片,
需然溫泉鄉不大,但有太多嘢影啦,
當時天氣非常之好,
陽光映照下紅楓處處,
在大街小巷往來,
總會找到有特式的東西。




在溫泉街上有一小神社,內裡全是高高的大樹及楓樹



就在橫街上一角,找到一處靈靜的小公園,
全是紅紅黃黃的楓樹,又沒有行人
河原足湯對住的旅館
大街小巷隨處可見紅楓




溫泉街上有好多日式建築


無人的街角的小公園

如此美景,芝芝怎會吾打咭呢




離開溫泉大街,就是民居
小竹林




民居前就是紅楓



桂川














修善寺溫泉最出名的足湯

懷舊小店
足湯當然要浸啦,不過泉水不是太熱,日本人非常之熱情,竟然幫我們拍合照
是時候回旅館啦

10 則留言:

  1. 12月頭真係最紅呀~~浸湯足係咪好爽呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係去得剛好,睇到最紅的景色,這個足湯泉水不是太熱,吾係咁爽呀﹗

      刪除
  2. 小竹林幾靚喎!!!
    估唔到有d機12月仲係綠色~

    回覆刪除
    回覆
    1. 是迷你竹林^_^12月初修善寺是紅綠交替的季節﹗

      刪除
    2. 其實我見到魷魚我就諗起烤魷魚乾~~

      刪除
    3. 烤魷魚乾令我想起新宿買的越前海鮮煎餅,超好味﹗

      刪除
  3. (紅葉)每一張相好似畫一樣美!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣美的景色,我影左好多相﹗

      刪除
  4. 紅得好靚丫,如果我見到咁靚既紅葉就好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你11月中去,要留意紅葉情報,實睇到好靚的紅葉的。

      刪除