2016年9月5日星期一

2015日本東北紅葉自由行 - 戰利品

旅行當然要買嘢啦,
每個地方都有特式手信,花多眼亂,
我比較喜歡卡通精品,
今次都買到心頭愛Monchhichi,
其它都是一些伴禮手信,
送給家人及致愛好友,
都算滿載而歸。
                                           






好靚的monchhichi毛巾

 買左兩隻Monchhichi,格仔褲男仔及校服妹妹


 青森縣火祭金魚
 牛舌百力支,好咸
 好好吃的越前鮮煎餅,下次去要再入貨,購自新宿車站
 草餅,最右邊的蜂蜜蛋糕,媽媽話好好吃,
下次去要再入貨,購自機場
 Royce薯片朱古力,好好吃,購自機場


 東京限量香蕉蛋糕,媽媽話好吃,購自機場

 日式和服kitty,購自川越
 香甜的蘋果蛋糕,甜左少少,
購自青森車站側邊百貨公司地庫餅店

 藥妝店買滿JYP5000有勉稅




媽媽指定要買Cruel潔面泡,好好用,比香港平好多,雪肌精特大化妝水,有増品送,bb cream普通,用左膚色比較白



 最開心買到好多紙的小精品作掛飾


紙掛飾要吹氣,就好有立體感

 非常之好味的蘋果食品,其中最上面兩個蘋果啫喱好多蘋果肉,只有新青森駅才有
上圖圓形裝蘋果蓉,吾甜用來查麵包最好食

 龍貓精品,三條毛巾





 Hello kitty精品


 仙台包裝精美的草餅

秋田特產稻庭烏冬

還買左snoopy t-shirt,仙台的晴天娃娃及溫泉娃娃,好幾款磁石貼,及好幾款手信,




8 則留言:

  1. 嘩,咁多嘢,好滿足呢😊

    回覆刪除
  2. 買左好多野呀好開心~~~
    兩隻Monchhichi好得意呀!!!!!
    隻火祭金魚好靚!!!
    個越前煎餅我係成田機場都有買過~好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算買得開心呀,我還想再買多幾隻芝芝,只可惜未有心水,火祭金魚是當地有特式的攞設,我好喜歡這些可作記念,越前煎餅好吃,下次再去我要再買﹗

      刪除
  3. 圖14,洗臉粒粒,5可以日日用BOR.

    回覆刪除
  4. 一粒入魂係咪真係好好食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有香港買的咁咸,有濃濃的麵士香﹗

      刪除