2014年10月5日星期日

新加坡自由行 - 市內觀光

新加坡市內有好幾個點是遊客必到的景點,
位於濱海灣的金沙酒店、摩天輪、魚尾獅等等,
還有其它特式大樓,英式建築等等,
有時間漫遊拍拍照真輕鬆﹗




水陸兩用的鴨子船

我住的酒店位於濱海灣左下角


新加坡獅子魚尾象

迷你獅子魚尾象





HOTEL
























29 則留言:

  1. 新加坡我還沒去過,謝謝介紹,將來要去一遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 短遊幾天新加坡是不錯的選擇﹗

      刪除
  2. 好多好靚的建築物,地方又乾淨~
    慢慢行,慢慢影......
    原來路牌是簡體字,仲以為係繁體

    回覆刪除
    回覆
    1. 殷師奶好細心呀,我都無留意到簡體字^_^

      刪除
  3. 而且新加坡d野仲要好好食添~~~~~

    回覆刪除
  4. 上次去因為環球影城開幕。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 網上資料如下︰
      新加坡漢字,是指新加坡頒行的漢字,曾於1969年自行漢字簡化,在1976年後則改用中國大陸的簡化字。
      雖然新加坡官方目前採用簡體字,新加坡並不禁止繁體字的使用。因此,招牌或廣告圖仍然使用繁體字,簡體和繁體中文書籍也可在新加坡找到。新加坡的書法界仍然珍視以繁體字書寫。

      刪除
  6. 如果坐水陸兩用船遊覽沿途風景,一定幾過引.

    回覆刪除
  7. 我去完新加坡返黎啦!
    無飲到凍美綠添! 同自己沖的有咩唔同嗎?

    回覆刪除
  8. 新加坡給我的印象都唔錯...可以再去 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 重有好多地方未去,不久的將來我會再去多次的﹗

      刪除
  9. 鴨仔船好有趣,如果可以坐下就好啦~

    回覆刪除
  10. 鴨仔船就是那水陸兩用車(船)嗎?

    餅餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,我無時間無坐到﹗PIN哥,幾時再浦頭?

      刪除
    2. 哈哈....冇得蒲啦,唔想影相。
      上年年尾買咗套EPL-6放咗入櫃都冇用過!

      刪除
    3. 啊!以上全部窿窿都係「無」.....^_^

      刪除
    4. 我比你好少少,部D90好少在香港用,頂多是旅行影﹗

      刪除
    5. 請問崩崩知唔知城門水塘怎樣去呢?
      十一月想同影友去城門影相啫!
      餅餅

      刪除
    6. PIN哥,我只知有一小巴在荃灣地鐵站對面,即是季季紅酒樓後面,是直到城門水塘,我都有幾年無去城門水塘﹗

      刪除
  11. 謝謝崩崩~

    餅餅

    回覆刪除
    回覆
    1. PIN哥,去完城門水塘?

      刪除
    2. 失敗,最後冇去到!
      上星期去咗鹿兒島,回來六天明日再去白川鄉!

      刪除
    3. 白川鄉好凍?有無雪?

      刪除