2014年9月23日星期二

星加坡自由行- 濱海灣日落

參觀完兩個溫室,就行另一條路到連接濱海灣的行人橋影日落,不用經金沙酒店快好多,這天橋距離我住的酒店好近,路程不用二十分鐘,整個濱海灣四面都可連接,有好多人在此跑步,正﹗日落時海面金光閃閃,景色好美﹗





一行出溫室就見到摩天輪







20 則留言:

  1. 回覆
    1. 都算吾錯,不過早一日的日落更加美﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 都算吾錯,不過早一日的日落更加美﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 都算吾錯,不過早一日的日落更加美﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 都算吾錯,不過早一日的日落更加美﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 時間剛剛好,才可見到金光閃閃﹗

      刪除
  6. 你就好啦~~天氣好好的~~
    我去哥時有d天陰陰~無太陽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次天氣不似預期呀,多數是好好天,只有一天是天陰﹗

      刪除
    2. 咁你真係好好彩喇~新加坡通常日日都會有雨落~

      刪除
    3. 其實日日都有下雨,只不過多數在夜晚,到我出去玩就無雨啦﹗

      刪除
  7. 日落聖手即是日落聖手,去到那兒也給你拍到美麗的日落。 ::_342

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去自由行多數選無咁趕的行程,一定可以預時間影日落,並不是每次都有收獲的﹗

      刪除
  8. 新加坡的日落不比香港遜色, 令行程添上亮點~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 全世界日落都美,不過我覺得最美是香港,因為這是我的家﹗

      刪除