2014年10月23日星期四

新加坡自由行 - 迷人夜色

新加坡最美的夜色在濱海灣,濱海灣隨了傍晚時份可以欣賞到美麗的晚霞,當晚霞落下,各座商廈及酒店就亮起燈光,這時就是最美的夜景,從我住的房間小露台,可以用另一高角度拍攝夜景﹗超正﹗
                                         




新加坡地標魚尾獅


咩值時天空又是藍藍的好美














20 則留言:

  1. 雖然我麻麻地新加坡,但妳真係影得好靚

    回覆刪除
  2. 新加坡夜景真的好靚, 妳用了腳架嗎? 靚到像post card一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去旅行多數帶隻輕腳架,以方便影日出日落及夜景,無腳架影吾架﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 如果上去金沙酒店個觀景台重正呀,不過吾知個度比吾比用腳架﹗

      刪除
  4. 原來新加坡夜景都咁靚 , 謝謝分享~!!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 高角度個才可以影到榴槤個全景﹗

      刪除
  6. 華~~你部相機影既夜景好靚好清呀!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣好,甚麼相機都影得靚^_^

      刪除
    2. 都要你影得好先得既~~
      不過新加坡又真係好少唔雷暴喎~你真好運氣~

      刪除
    3. 哎呀,我去新加坡日日都有落雨,多數都是半夜或早上六,七點落,出去玩就無雨,只有一天整天都是天陰陰下微雨,到出去玩時又不用撐雨遮,總之這幾天我都好運呀﹗

      刪除
  7. 你影得好靚呀, 又搵到靚既角度! 你酒店間房個view超得, 一定唔平啦!
    我個行程就太趕, 無咩心機影相, 而且又懶帶器材, d野一揹就揹成日, 都求其影, 夜晚既相尤其失敗><

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店價錢可以接受啦,遲少少有一篇詳細介紹,我都好滿意這間酒店,我每次旅行都會帶輕腳架,就算去玩攞位都不是太辛苦,加上自由行,自己可以預到時間安排回酒店取腳架﹗

      刪除
  8. 你間酒店的view很正, 當然仲要加埋你的出色攝影技術~~ 等睇你的酒店介紹~~

    回覆刪除
  9. 濱海灣,影得唔錯,
    唔同時段影,有唔同感覺!

    回覆刪除