2014年10月30日星期四

新加坡自由行 - 如切(Joo Chiat)

早前在電視上睇到介紹新加坡如切(Joo Chiat)

舊城區好有特式,就安排最後一天到此參觀,

如切區則完整真實保留了土生華人文化的印記,

如切得名于一位富有的土生華人地主 - -

周如切(Chew Joo Chiat),

區內星羅棋布着裝飾有動物形狀浮雕及彩色民居,

可能是下午時份,好多小店都休息,

新加坡好多小店都是由早六,七點營業到下午二點左右,

有些晚上是不開的,在舊城區沒有太多遊客,

多數都是街坊,在此閒逛兩個小時時,

就趕快望開回酒店去機場﹗
         
                             


在去如切途中,見到好多類似香港的公屋形式的樓,不知是否星加坡的祖屋?

這天天氣非常之好又熱,藍天白雲
                                           
如切的屋多數是色彩艷麗,今次用了DC HDR ART效果好好

如切舊區前有一商場

Monchhichi都要合照,建築物好有馬來西亞風格,尖頂高樓底

好有特式的迴轉樓梯





這區有好多小平房,又有車位





特式酥餅




我就是電視上睇到介紹這問小店,可惜小店這幾天休息呀
























在去如切途中,有一市場好大,有好多小食檔,全個場都無冷氣,好似入到個蒸籠一樣














32 則留言:

  1. D相好得意,好似好立體又出色
    買左咩手信呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新加坡好多樓房都是多色彩,用HDR ART可以更加突出,嘻嘻,買左叻沙麵及好多特式醬汁,咖啡﹗

      刪除
  2. 啲迴旋樓梯好靚好有特色^^
    幾鍾意逛market喎,多野睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 逛街市可以睇到好多當地特式,我好鍾意架﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 新加坡還有好幾個舊社區,都好值得去睇﹗

      刪除
  4. 好似小印度咁~好靚呀d建築~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小印度我無去呀,如切個到啲樓好有特式﹗

      刪除
    2. 睇你d相都覺~~~好正~~~加上你加左特效~更出位~

      刪除
    3. 我都覺得加左特效,色彩更加艷,靚上加靚﹗

      刪除
    4. 你哥時去左幾多日呀新加坡?

      刪除
  5. 回覆
    1. 話時話,個段時間非常之熱,我都熱到忍吾住,要坐低,不過個到啲食店好多都無冷氣﹗

      刪除
  6. 有時覺得新加坡幾好,
    民眾咪生活得好好,
    環境又好,安居樂業,
    但佢地無民主架
    人民都好幸福快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 民主睇你要求些甚麼啦,比起大陸其它省份,其實香港都好民主自由架,新加坡無民主,但係新加坡人又不用為住屋煩惱,香港人個個都為住而煩惱,我們要買屋就要比心機做嘢才可賺到錢有首期,之後又要省食省玩供樓,依家啲人樣樣都講快,不用辛苦就最好,工作不用加班就有相當豐厚的人工,簡直發夢啦﹗

      刪除
  7. 有特色(迴轉樓梯),好少見到!

    回覆刪除
  8. d相用左art模式, 好似油畫一樣
    不過我比較鍾意"原味"多點, hehe~
    新加坡的建築物色彩豐富, 我都很喜歡呢

    回覆刪除
  9. 新加坡既屋好colourful好靚 :D
    明明好多都係舊樓,但就好吸引~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡這種色彩豐富舊樓房,越舊越吸引我﹗

      刪除
  10. 回覆
    1. 我都喜歡這種色彩豐富舊樓房,越舊越吸引我﹗謝謝你呀﹗

      刪除
  11. 用咗 HDR 明顯好似幅畫咁 , 好特別 , 星加坡啲屋真係好 colourful , 睇完好開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 星加坡吾錯,好多景點,又多特式食物,只不過新加坡洗費一點都不平,景點門票好貴,所以要簡選值得去的點,食物去啲小店及熟食中心,食物質數亦好好,新加坡最好是坐地鐵,超級方便﹗

      刪除
  12. 天色好好,D屋又好有特色.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡這種色彩豐富舊樓房,越舊越吸引我,這天是我去新加坡天氣最好的一天,不過好熱呀﹗

      刪除
  13. 係現在睇到唔夠妳影相咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 加了特別效果,比現場睇更加美﹗

      刪除