2014年10月7日星期二

感謝SeeWide

好開心可以有幸得到SeeWide七月及八月 人氣瀏覽王的其中一份子,今天收到SeeWide寄來的禮物,打開就見到我的頭像的月曆,內裏全是我7,8月份的旅行相片,連Monchhichi都有份亮相,還有我的ID CARD,SeeWide實在好有心思﹗











Monchhichi都有份

美麗的日落,拍攝點銅鑼灣海傍

美麗的星加坡日落




35 則留言:

  1. 真係難得的喜悅!~ 恭喜晒呀!~BONNIE.

    回覆刪除
  2. 嘩~~好開心呀,仲印得好靚好精美

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你重勤力過我啦,你都出好多旅行日誌,我都未寫完星加坡﹗

      刪除
    2. 嘩...原來你有係SEEWIDE 睇我BLOG,多謝你呀,我以為冇人睇添.

      刪除
  4. 你影d 相印在月曆上, 非常professional呀! 恭喜晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估吾到相片打印出來是咁精美的,全部我都鐘意,多謝呀﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都估吾到相片打印出來是咁精美的,全部我都鐘意﹗

      刪除
  6. 恭喜成為人氣王﹗月曆好靚呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次加多左好多個名額,我才可以有份呀﹗

      刪除
  7. 恭喜哂羊羊 , seewide 真係對blog 友幾有心 , 睇嚟..............我都要努力啲至得喇~!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個邊人氣熱鬧,都好多睇呀,大家加油﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 多謝多謝﹗今次加多左好多個名額,我才可以有份呀﹗

      刪除
    2. 點會呀~要你勁先得~

      刪除
  9. 恭喜妳丫,個月曆好靚呢!

    回覆刪除