2014年5月2日星期五

Monchhichi陪我去影相 - 元荃古道

去郊外行山,怎會無Monchhichi份,天氣太熱啦,復活節過後,Monchhichi都要休息,等秋天清涼時才會再出動﹗

                                              












開始上山啦












這條路線好多人行










清快塘有一士多,可以補給















14 則留言:

  1. 沿路風景好好呀,再熱D行就頂唔順喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這條路線風景吾錯,由五月開始我都要休息吾行山啦,又熱又焗,是時候好天氣,又是我拍攝日落的好時間﹗

      刪除
  2. 沿途風光好靚喎﹗行行山、影影相,bon bon你真夠健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀﹗我行的路線全是輕鬆不太辛苦,太勁的我行吾到﹗

      刪除
  3. 行到去深井作終點? 走了多久?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常四個小時可行完,我慢行又影相,行左五個小時﹗

      刪除
  4. 天氣開始熱啦!~行山比較辛苦!!!...........BONNIE..夏天到~~..要落水玩啦!~哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天立夏代表夏天正式來臨,由五月開始我都要休息吾行山啦,又熱又焗,是時候好天氣,又是我拍攝日落的好時間﹗

      刪除

      刪除
  5. 回覆
    1. 這條路線比較長,要帶足夠的水,因為沿途無得補給﹗

      刪除
  6. Bonnie,現在行山好易中暑,我們上兩星期由梅窩行去愉景灣,有團友行到差D中暑.

    回覆刪除
    回覆
    1. 由愉景灣行去梅窩無咁辛苦,來緊幾個月,我吾行山啦,咁鬼熱好辛苦﹗

      刪除