2014年5月10日星期六

大潭水塘到鰂漁涌

不想太早起,近近地又去大潭水塘,今次由大潭水塘到鰂漁涌,初段全平路,之後要上斜再上斜,這天天陰又好大風,清風送爽十足秋天一樣,爽呀﹗






柏架山頂有霧



有好多盛開的小花,吾知是甚麼名



秋冬天楓香是紅色,春天綠葉滿樹,非常之美




在此BBQ可以欣賞到楓香美景






過了此水壩就向左行上山到大風坳

山頭遍布鮮嫩綠樹,好靚













上山路全是林蔭路





大風坳






11 則留言:

  1. 還好沒有下雨呢,有機會我學你一梂都走一趟...看看城市綠園....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大潭水塘一年四季都適合郊遊,四季美景亦有不同,有時間要去行行﹗

      刪除
  2. 我都行過, 這裡實在不錯 .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大潭水塘一年四季都適合郊遊,四季美景亦有不同﹗

      刪除
  3. 涼涼地行真係唔錯.......見你POST大潭已經好多次,我仲未去呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 由我出家出發不用二十分鐘就到達起步點,這樣近我怎能吾去行呢﹗

      刪除
  4. 大潭水塘風景好靚喎.
    我次次都係行黃泥涌水塘徑~赤柱,有時間都想試行下大潭水塘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你由黃泥涌水塘起步,行到大潭水塘,這段路八成是下斜坡路,一點都不辛苦﹗

      刪除
  5. 崩崩,點解冇雲海架?哈哈哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. PIN哥,個日清風送爽點會有雲出現呀﹗

      刪除
  6. 今個星期日都會去.....如果唔落大雨的話~ ^^

    回覆刪除