2014年5月20日星期二

海傍看霧景

鰂漁涌公園,是夏天拍攝日落的好地方,在此亦可看到九龍夜景,在海傍散步,有街坊跑步,又有釣魚發燒手,剛好這天大霧,連對面岸的九龍亦看不見﹗
                                           
                                               







霧從鯉魚門進入維港

海面霧偶有散去




12 則留言:

  1. 很久沝去側魚涌公園呢

    回覆刪除
  2. 你成日都可以搏到li d 大霧. 犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個日我出去灣仔,就比我影到海霧,上面仍可以見到大廈,我現在個啲,大霧到對面都睇吾到﹗

      刪除
  3. Bon Bon你的運氣真不錯,常給你碰上美麗的霧景﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個日我出去灣仔,就比我影到海霧,上面仍可以見到大廈,我去錯地方呀,現在個啲,大霧到對面都睇吾到﹗

      刪除

      刪除
  4. 回覆
    1. 個日大霧只集中維港東面,出面灣你吾係咁樣﹗

      刪除
  5. 呢牌好多低層雲...好好睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個星期開始好天氣,我要影日落﹗

      刪除
  6. 嘩!~好奇景呀!
    感覺又幾過引下喎!

    回覆刪除