2014年5月23日星期五

Monchhichi陪我去影相 - 寶雲道到香港公園

寶雲道最適合怕矖又想行吓做運動的人,全部是平路,又有洗手間,非常之方便,Monchhichi當然又要出動,寶雲道四四通八達,有好多個地點可以離開,今次行遠少少到香港公園﹗








吾想行咁遠,可以在中途走,沿斜路可到合和中心






美麗的桐油花,Monchhichi新型像






好有特式的欖車站

香港公園例影





我和monchhichi拍攝拍照,吸引到好多人睇呀


10 則留言:

  1. 由邊度開始上呀?? 經山頂嗎?? (其實我唔知寶雲道係邊 :P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家有架巴士到達跑馬地大坑道,由巴士站行去寶雲道入口只要五分鐘,另一方法是坐巴士到淺水灣或赤柱,不要經香港仔隧道,在司徒道下車,過條馬路就到達寶雲道入口,吾經山頂,寶雲道在山腰﹗

      刪除
  2. 幾好喎,全是平路,再熱D行都唔怕辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得春天,秋天及冬天都好適合行寶雲道,夏天最好去海邊呀,行山吾好啦﹗

      刪除
  3. 我就會從灣仔上寶雲道...好斜

    回覆刪除
    回覆
    1. 由灣仔行山真係好斜,我只行落舒服好多﹗

      刪除
  4. 等到秋天 , 叫媽媽帶我去呢度行吓 , 話唔定.............到時撞到羊羊呢~!!

    回覆刪除
  5. 寶雲道條路~感覺又寧靜,又行得舒服~唔錯!

    回覆刪除