2014年4月30日星期三

2014年復活節第二擊 - 寶雲道到金鐘

天陰陰驚落雨,近近地行寶雲道,
對我來講實在太方便,在我家樓下巴士就到達,
行五分鐘就到寶雲道入口,全程大多數是平路,
喜歡跑步的你,這條路線超好,
又有樹蔭不怕曬﹗









可遠望陽明山莊



有好多鮮綠的樹木

還有好多大樹,這棵大樹樹紋好美






好快這裏又多了一棵豪宅



沿途見到好多半山豪宅

復活節期間,大廈攪活動,竟然有真人扮成復活兔子卡通人物,好落本呢

中段有小公園及廁所







離開寶雲道,小斜路下山





去行山又怎可以無monchhichi


15 則留言:

  1. 呢段路真係幾好行 , 環境都唔錯 , 我第二激都仲執緊相未post , 你快過我呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這段路人同狗狗都可以行,你要加油快啲執相啦﹗

      刪除
  2. 未行過.但記得有行路上去培僑中學考數學.

    回覆刪除
    回覆
    1. 培僑中學個到是寶馬山,我今次行是寶雲道,吾同架﹗

      刪除
  3. 呢條路又真係幾舒服喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 最適合吾想曬的人行,個到有好多明星及名人出現﹗

      刪除
  4. Hello Bon Bon ,自從 Yahoo Blog 之後好耐無見嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗好耐無你消息,大家又重敍啦﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 我成日行,真係一年四季的風景都不同﹗

      刪除
  6. 見到纜車軌好長呀~~我都未去過

    回覆刪除
    回覆
    1. 個段覽車好斜又長,有機會過來香港島,去行行啦,一點都不辛苦﹗

      刪除
  7. 呢段路我有行過,幾舒服~感覺唔錯.
    影得好靚.....得喎!

    回覆刪除
  8. 接近民居的郊遊路線,很方便啊!

    回覆刪除