2014年4月20日星期日

Monchhichi陪我去影相 - 灣仔峽到香港仔水塘

香港島的郊遊徑,好多都好輕鬆,不用一整天行,輕輕鬆鬆行兩、三個小時,又可當做運動,最適合城市人,今次由灣仔峽到香港仔水塘,只有一段落斜路,其餘都是平路,實在太容易啦﹗


起步啦_





灣仔峽公園







好矖要搵樹蔭



開始落斜路

開始落斜路











15 則留言:

  1. li 段路全是平路, 啱晒d無做運動ge人

    回覆刪除
  2. 呢段路真係幾易行 , 不過對我嚟講..............遠咗少少呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 圓咕碌是新界地胆,緊係好少過來香港啦﹗

      刪除
  3. 見到「燒烤」兩個字都流口水!......^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾使流口水,去食韓燒啦,想食就去食﹗

      刪除
  4. 香港仔水塘風景靚~又有陽光照耀唔錯!
    ,特別條水壩好壯觀呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好行風景又靚,個水霸景和大潭水塘水壩有得揮﹗

      刪除
  5. 朦芝芝好靚女呀~~~好似染左髮咁呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我就是喜歡朦芝芝金色頭髮,比傳統啡色靚得多﹗

      刪除
  6. 可能我唔夠氣, 由灣仔上灣仔峽那段我覺得好斜要分好多次才行完

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無由灣仔行上灣仔峽,個條長命斜,上好鬼辛苦,我多數是行落﹗

      刪除