2022年7月25日星期一

閒遊哥連臣角到龍躍徑 15-5-2022

 2022年5月15日

假日多數去行山,

最近我又不用坐車就是哥連臣角到龍躍徑,

全是柏油路輕鬆易行無難道,

其中在一條捷徑樓梯,發現了一棵枯樹,

生長了幾款不同品種的菇,

這條行山徑會經過墳場,

到了5月仍然有好多人去拜山,

有些景觀好開揚,遠致整個將軍澳、

九龍獅子山飛鵝山亦可看見,

如果有體力還可以到大浪灣及龍脊行山。

將軍澳大橋


龍躍徑有好多這款花,淍謝了花是黃色,地上滿是黃花都幾靚
不知名的小白花都好多


一棵枯樹生長了好多不同的菇
一棵枯樹生長了好多不同的菇
一棵枯樹生長了好多不同的菇
蚚蚓
重有好多菇



我有超長DC,連柴灣避風塘亦可影到^_^




好多小水珠









6 則留言:

  1. 呢個位睇大橋角度認真唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 居臨下加上我有超長鏡,所以睇得特別清楚﹗

      刪除
  2. 以前住港島東的時候,這是我經常行的路線之一,通常經龍脊出土地灣,正如你所說,很開揚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是我的後花園,景觀十分開揚,可以見証到將軍澳大橋的建造﹗

      刪除
  3. 嗰一條...應該係千足蟲,不是蚯蚓~~~蚯蚓應該冇咁多腳仔......

    回覆刪除