2022年3月21日星期一

慈沙古道賞吊鐘花 5-2-2022

 2022年2月5日晴天

慈沙古道是我見過最多吊鐘花

其中一個地方,假日來賞吊鐘花超多人,

由慈雲山到沙田連影相約三小时左右,

除了吊鐘花還有好多馬騮,

這裡的馬騮比城門水塘及金山公園

數量少好多﹗

















                  成個山頭都是吊鐘花






太多人影相,芝芝只影到幾張相




象牙花














12 則留言:

  1. 嘩,吊鐘花多到好似落雪咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡的吊鐘花是見過算最多地方之一﹗

      刪除
  2. 啲吊鐘密密麻麻,真係靚!

    回覆刪除
  3. 我都有去呀!真係滿山都是。好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 慈沙道吊鐘花是我見過其中一個最密的地方,不過遊人亦好多呀·

      刪除
  4. 看到你幾篇的吊鐘花真的好旺盛呀! 我睇到流哂口水呢! 如果有日我可以行山就好喇!
    非常謝謝你的分享! 辛苦喇!

    回覆刪除
  5. 嘩,吊鐘花真係好密喎,靚靚!

    回覆刪除