2022年3月9日星期三

浪漫東歐三國賞楓16天自由行 - Day - 6 - 3 薩爾斯堡遊船、 Museum der Moderne Salzburg現代美術館看日落

 2018年10月25日

吃過午餐,下一個點遊船河,用薩爾斯堡旅遊咭是勉費,早一日已預約,遊船的搭乘地點在舊城區靠近Makartsteg的地方,還好是勉費,因為我覺得景色只是一般,兩岸的景色平看比較單調,還是高位看吸引,來回時間約一小時,落船後又是我的最愛濕平,估吾到山長水遠在薩爾斯都找到芝芝的踪景,當然要入去潮聖,款式和日本有不同,全是歐洲版,我都帶了隻芝芝回港,之後再到Museum der Moderne 現代美術館,美術館位於小山上,要坐電梯上山,用薩爾斯堡旅遊咭又是勉費,在美術館內裡逛了一會,就去平台看日落,美術館居高臨下,舊城區就下在腳下,還可遠望新城區一帶,景觀十分開揚, 薩爾斯堡新舊城區由幾座橋連結, 在美術館這邊望有點像中國的陽朔^_^再遠處一帶山林已是紅黃橙橙的秋色,加上陽光照射份外美,不過在美術館這邊天空有厚雲,日落已經無望,影完相就步行下山,






薩爾斯堡遊船河,船是頂層透明玻璃窗

薩爾斯堡遊船河,平看景觀普通


薩爾斯堡遊船河,平看景觀普通


咁遠在歐洲都找到芝芝
咁遠在歐洲都找到芝芝

咁遠在歐洲都找到芝芝
款式不及日本多


Museum der Moderne 現代美術館樓下好有特式,要坐電梯上去

Museum der Moderne 現代美術館外觀


美術館對面就是薩爾斯堡要塞

在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚


在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚
山下舊城區,用模型拍攝
在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚
薩爾斯堡火車站在新城區
新舊城區由幾條橋樑連接

薩爾斯堡要塞
在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚





日落無機啦好厚雲



在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚
在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚



舊城區全景
日落只可是這樣

在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚
對面城堡有好多人睇日落
在新城區周邊山林已是秋色,紅紅黃黃好靚


芝芝都要打個咭
日落在另一邊只有少少紅




晚餐就在酒店隔離,其中餃子牛肉最好味












8 則留言:

  1. 天色欠佳是拍攝的大忌。晚間有夜燈卻也不錯。
    薩爾斯堡製造了一個公仔明星~芝芝,也是你的好伴侶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去每個地方旅行都會盡量安排影日落及日出,不過天氣都未必可以預期,無亦不會失望,希望在明天呀^_<哈哈﹗我都估吾到來到歐洲都有機會見到歐洲版芝芝,好有驚喜﹗自從喜歡了芝芝後,每次旅行都會帶一至三隻芝芝去旅行,每次我和芝芝都留下了不少美麗的回憶﹗

      刪除
  2. 現無得去旅行,懷念吓都好嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得去唯有睇舊相,我又有遊記未寫完,就快快完成遊記﹗

      刪除
  3. 夜晚响啲淡黃燈火下行啲古城舊街,好有feel。

    回覆刪除
  4. 我就冇去到 museum 呢邊。 museum 再向山行,係 sound of music 劇裡一條小徑,上次趕時間走,冇行埋落去 museum

    回覆刪除