2020年9月6日星期日

閒遊迪欣湖 3-6-2020

 2020年6月3日晴天

迪欣湖種植了大量花草樹木,每逢4,5月各式春花盛開,3,4月時疫情嚴重,迪士尼樂園及迪欣湖闗閉了,到了5月迪欣湖重開,不過迪士尼樂園仍然關閉,所以迪士尼線列車闗閉,要由欣澳站轉坐巴士入渡假區,巴士每隔20分鐘一班車,車程約10分鐘就到達迪士尼渡假區,樂園沒有開一個遊人都沒有,我只見到兩個單車叔叔及我2人^_^真難得相片沒有人,可以大拍特拍,估吾到這時6月份到達,有好多好多花花盛開,整個渡假區有幾拾棵大大小小的黃金雨,鳯凰木,大葉紫薇等等,還有一棵節果決明,早前已出網誌節果決明,迪欣湖面積吾算大,在湖邊漫步賞花看風景真是寫意,這天天氣好好藍天白雲,我還帶同3位芝芝一齊去影相,拍照賞花賞風景,就這樣就了一個開心愉快的假期。





沒有遊人的迪士尼渡假區
沒有遊人的迪士尼渡假區

無人可以影多啲靚相



有好多黃金雨
迪士尼樂園正門
迪士尼樂園火車站





每位芝芝都影一張吾好偏心










































夏天的雲特別靚
夏天的雲特別靚










槭葉蘋婆(澳洲火焰木)


黃金雨

渡假區內種植了幾拾棵黃金雨



大葉紫薇花😉








沒有遊客來,連園藝的動物都沒有修剪,全部變了長毛



10 則留言:

  1. 迪士尼冇開,連迪茵湖都靜咗.

    回覆刪除
  2. 我仲以為迪茵湖都唔開添...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,有段時期是無開的,到了5月中才重開﹗

      刪除
  3. 點解迪欣湖好似一個人都冇,唔似香港的迪迪尼...

    回覆刪除
    回覆
    1. 迪士尼無開,咁就更加少人來迪欣湖,不過如是自駕來迪欣湖真是好方便。

      刪除
  4. 回覆
    1. 無遊客,連本地人都吾來,相信迪士尼好快重開,到時就多了人去﹗

      刪除
  5. 好耐無去,你去果時應該好熱!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連續兩年4月30日去,氣溫更加舒適,只是個時無開,等到6月初才去,係好熱,不過好多花開睇。

      刪除