2020年9月22日星期二

快閃慶生東京秋色8天自由行 - DAY 8 再見東京

 2019年12月12日晴天

來到旅程最後一天,輕輕鬆鬆執行李就退房,之後坐地鐵到上野站再轉skyliner,單程車費約(HKD90),不用轉車時間約需41分鐘就來到成田T2,快快去寄行李,再食個午餐就上機,記得回程要坐右邊才可見到富士山,好開心見到清楚的富士山,山頂仍有好多雪,再用長焦拉近影,整個富士山就在腳下一樣,三個多小時就安全到達香港,就結束我8日6夜的快閃慶生東京秋色之旅。




最後一天就來個天色晴朗^_^

哎呀﹗只買25KG,超重
淺草寺秋色及晴空塔

skyliner好快就到成田T2
skyliner好快就到成田T2

上次睇殷師奶介紹這間元祖

各款壽師好新鮮,好食﹗
好多矇面超人,吾識叫乜名?
好多飛機,SNOOPY JAL

食完,逛一陣就上機


成田機場周邊好多農田

晴空塔

東京彩虹橋及台場💖




富士山就在腳下

好開心可以見到咁清楚的富士山




途中經過一段山脈,吾知是日本邊個縣?







吾知是甚麼建築?
途中經過名古屋機場









16 則留言:

  1. 好快就來一年了, 還不知几時先可以去日本玩, 真期待!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都在等待這一天的來臨,現在無得去,唯有睇寫遊記﹗

      刪除
  2. 飛機上可以睇到富士山,真係好難得!
    你係咪開左IG啊?我留左言俾你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去程坐左邊,回程坐右邊就可見到富士山真貎,我見有朋友影到是好遠,但我坐個班機就好近,好像富士山就在腳下,係呀﹗我開左IG好耐,不過好少用(其實係吾係好識用呀>_<)我都有留言回得你﹗

      刪除
    2. IG好簡單,就放相出來就得了,我無收到你回應,好奇怪。明日中秋,節日快樂啊!

      刪除
    3. 忙左幾日才有時間覆你呀,相信你都過了個開心的假期﹗

      刪除
  3. 富士山個頂,真係好少機會睇到架!(⌒o⌒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心可以見到咁近的富士山﹗

      刪除
  4. 好掛住日本啲壽司呀!你個出前一丁袋好正好搶眼!😸

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日清袋陪我去過好多次日本啦,重有一條清仔大毛巾,好靚架,我都好掛位日本壽司

      刪除
  5. 在高空看富士山那張照片很特別,這個角度影落去好難得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多朋友仔的相都是飛機和富士山平排好遠,今次飛得咁近,加上我有超長DC,簡直富士山就在我腳下一樣﹗

      刪除
  6. 好羨慕呀!我從來無係飛機上咁樣睇富士山!好靚~好想睇一次~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我差不多次次飛日本不是零晨就是好夜的航斑,好少坐日頭的機,坐日頭機費用又平啲^_^大家都好掛住去日本旅行呀﹗

      刪除
  7. 好似好難睇到富士山, 你好幸運呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我差不多次次飛日本不是零晨就是好夜的航斑,好少坐日頭的機,坐日頭機費用又平啲^_^大家都好掛住去日本旅行呀﹗

      刪除