2019年7月17日星期三

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 5 - 3阿倍野 harukas 300 展望台日與夜、阪急三番街Kiddy Land梅田、晚餐

2019年4月1日
坐巴士由有馬溫泉回到大阪,下車點是難波,就到阪急三番街Kiddy Land朝聖,這裡有我好最喜歡的Monchhichi,睇完就去下一站阿倍野 harukas 300 展望台,當時天色昏暗還下起大雨,但我都照上去睇睇,阿倍野HARUKAS是晴空塔、東京鐵塔之外的新地標,是日本第一高樓,在300米高空,60層的360度空中迴廊,將大阪全景觀收入眼底,還可以眺望京都的六甲山脈,明石海峽大橋到淡路島,生駒山脈及關西國際機場等等,無論日與夜景色都好值得到訪,到達展望台時見到奇景,日落、下雨及彩虹同時間在展望台見到,彩虹只出現短時間,天氣開始轉好,日落時金光閃閃及有火燒雲及大大個咸蛋黃,好靚,身邊的遊客都不停按下快門留住這一刻,華燈初上璀璨奪目的夜景呈現眼前,如大家有時間都可以到展望台看看大阪的日與夜,之後回到京橋吃晚飯。






彩虹
彩虹
遠處仍下雨個天好天黑









天王寺
另一方亦有彩虹出現
右方有好多樹就是大阪城公園
天王寺動物園








有大大個咸蛋黃,又有火燒雲

好多火燒雲
好多火燒雲
大阪灣



























阪急三番街Kiddy Land朝聖,這裡有我好最喜歡的Monchhichi





晚餐北海道料理,好味


宵夜Lawon甜品,兩款都好好味
旅行前已經有咳,帶了藥去食晒都未好,在藥妝店買了這款麥門冬湯中藥,飲了差不多一合有8包,每天飲兩次咳就已經好番

14 則留言:

  1. 嘩,啲樓密到!仲有火燒雲,不枉此行.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本除左商業區有高樓,其餘周邊是不高的樓及平房好密架,吾止火燒雲,重有雲暴及彩虹﹗

      刪除
  2. 扭蛋一定要扭啦))) 千奇唔好比大爺知~~哈
    一次過睇日景夜景仲有彩虹添,值回票價

    回覆刪除
    回覆
    1. 扭蛋扭上引架^)^一次過睇日景夜景仲有彩虹添,值回票價,是呀﹗

      刪除
  3. 有冇去扭蛋?300円都幾抵喎
    日與夜景都靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有扭呀,中左個小袋有芝芝個樣,展望台風景十分正﹗

      刪除
  4. 有幾張照片好似有個海淹緊埋黎,好有電影氣勢XD

    回覆刪除
  5. 隻藥咁勁?我下次都買黎看門口先~
    好多芝芝呀~~~我都唔知原來阪急三番街有KIDDY LAND添~~下次去看看先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀﹗我忘記無買番香港睇問口添^_^來大阪要去KIDDY LAND潮聖,如果你喜歡某些卡通人物^_^

      刪除
  6. 密集的樓景是在展望台影嗎??都很壯觀...
    在這個Monchhichi買的公仔會唔會平宜些呢??
    有冇買多幾隻迷你的Monchhichi返屋企呀?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 密集的樓景是在展望台影的,到展望台要收費,無論日與夜景色都好美,日本買MONCHHICHI比香港平啲,今日無買,昨天在MONCHHICHI特買場已買了隻芝芝及好多精品﹗

      刪除
  7. 食物好味至緊要。麥門冬湯都好有效喎!漢方其實很不錯。
    偶然我有些感冒鼻水,煮一兩次盒仔茶來喝就好了,完全沒有問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是漢方及藥妝店有中文介紹我才買,盒仔茶我未飲過^_^

      刪除