2019年7月15日星期一

我的第一件淘寶貨 - 塵螨機

大鄉理第一次用淘寶,
就買了部美的塵螨機,
價錢只需要人仔599,
折合港幣只需六百多,價錢平呀,
實試吸力幾好,以後要多用,
淘寶實在太多太多嘢眼花撩亂,
我家進行緊大projetct,
要添置大量家品,相信淘寶可幫我到,
因為在香港有時真係
好難找到合心水的物品。






實物

第一次用試吸床褥

20 則留言:

  1. 好壯觀呀D塵螨XXXXD但係個插頭岩用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友話塵螨吾多,佢試過滿滿一杯>_<要轉插頭才可以用﹗

      刪除
  2. 淘寶啲嘢真係好平,但有時會中招買咗垃圾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵d大舖同信譽好ge就得la, 我d定時快門線同濾鏡都是淘寶買, 一塊CPL都係百幾2百蚊, 香港真係無可能買到. 在香港買淘寶貨只要花心機去搵實搵到又平又好的出口商品.

      刪除
    2. 我第一次淘,沒問題,等我再淘多啲再講你知﹗

      刪除
    3. 秋兄﹗原來你在淘寶買CPL,質量好嗎?

      刪除
    4. 我覺得掂喎, 簡d用進口玻璃(有d仲話係德國進口, 聽住先), 要多層鍍膜, 最近睇果d 佢正低2面加埋有18層鍍膜, 防污跣水 , 直頭好似B+W咁(覺得直頭是一模一樣), 但就2百都唔洗. B+W貴到呢... (汗)
      總之簡有多層鍍膜, 最多層果隻就得, 有出自家品牌攝影器材的店比較有信心.
      差電差機, 快門線, 好好用, 香港又無, 有都是2三倍價錢

      刪除
  3. 我過去三年共買了近百件淘寶貨(去年裝修買了大量),其中兩次賣家沒有發貨,很容易就安排了退款,但有三次收到貨品後發覺質量有問題,不搞退貨了,因為好麻煩。整體來說,出現質量問題比率低於5%,但淘寶貨價廉物美,而且不少東西香港根本上買不到,超讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗我來緊都要買好多家用品,請問你有無介紹?如有人買過我就放心啲,我在淘見過啲燈,香港要幾百至千多完,是一模一樣,淘寶只是百多至幾百,個款都好吾錯,不過我吾知質量好吾好﹗

      刪除
  4. 哈~ 美的... 我對li個牌子無乜好感, 用過佢2把風扇一年多就壞, 2把都是同一樣的壞法, 拆開睇是齒輪磨損, 好明顯是設計同用料問題, 用返日本牌子幾年都無壞

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時都幾好,吾知耐啲會否出現問題,我聽人講話天貓質數好啲,但價錢又貴啲

      刪除
    2. 天貓的店是出貨有信心, 唔走數的保正. 美的ge產品我都無乜用過, 好唔好真係要用過至知. 見你試用效果都唔錯呀. 好用就乜都抵返啦.

      刪除
    3. 我都有聽人講天貓的貨品好些,但又唔一定,在網上買東西都是有種"撞手神"的感覺,買得好當然又經濟又實惠,買的不好都預了始終隔山買牛...
      你的吸蟎機原價幾錢?!!真係吸到很多...@@

      刪除
    4. 塵螨機好多牌子在香港都要過仟或以上,在淘寶只是幾百蚊就買來試用﹗

      刪除
  5. 咁要勤力啲吸多啲,抵買!!

    回覆刪除
  6. 呢件淘貨我覺得貴左D,因為日本牌子IRIS OHYAMA都係賣緊六舊幾水(有部大的賣$12XX),雖然同為Made in china,不過QC有信心D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗第一次買淘寶貨無經驗﹗

      刪除
  7. 朋友送了一部塵螨機吸床褥都喺淘寶買架,都喺六百蚊,吸塵效果幾好,吸唔吸到塵蟎就唔知

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港買塵螨機貴呀,用左好似安心啲﹗

      刪除