2019年3月28日星期四

關西北陸追櫻之旅

第一次整個旅程都去賞櫻花,
只可惜今年日本天氣高溫多雨,
因為由3月開始,天氣時熱時冷
,就算開了花,但天氣又凍,
開花速度就減慢,
由開花計算要8-10天才滿開,
只好改變行程,旅程初段改為吃喝玩樂,
之後每天留意情況,改去有櫻花睇的地方,
自由行就是可以靈活變通,
我真的可以睇到滿滿的櫻花嗎?
河津櫻花

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 我回來啦,每天都只有一,二個櫻花景點,影相不多﹗

      刪除
  2. 一定會睇到滿滿既櫻花架, 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我回來啦,每天都只有一,二個櫻花景點,影相不多,由最初只見花蕾樹枝,到只見到少量櫻花,到滿開到櫻吹雪,都算是吾錯啦,因旅程有十多天,可以調動行程,吃喝玩樂樣樣都有,好開心﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 我回來啦,每天都只有一,二個櫻花景點,影相不多﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 河津櫻花粉紅色比白色吉野櫻更加靚﹗

      刪除
  5. 願滿載而歸,13天櫻花行遊記等待中:)
    無獨有偶, 今年我們也出遊賞櫻XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 春天是賞櫻花的好時間,只要出行到日本或韓國必定可以睇到,不過我今年去的天氣不是太好,時冷時熱令到櫻花要用比較長的時間開花,由最初只見花蕾樹枝,到只見到少量櫻花,到滿開到櫻吹雪,都算是吾錯啦,因旅程有十多天,可以調動行程,吃喝玩樂樣樣都有,好開心﹗

      刪除
  6. 全球暖化,啲花都開到亂哂龍,香港亦如是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年日本的天氣又是反常,高溫天氣陰兩天多,到我時又轉冷,時冷時熱令到櫻花要用比較長的時間開花,由最初只見花蕾樹枝,到只見到少量櫻花,到滿開到櫻吹雪,都算是吾錯啦,因旅程有十多天,可以調動行程,吃喝玩樂樣樣都有,好開心﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 我回來啦,每天都只有一,二個櫻花景點,影相不多﹗

      刪除
  8. 我遲你幾日出發,你應該在後段全都滿開了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時在京都,大阪,奈良真係無乜花睇,到中段我去了岡山,姬路才有花,跟住到了北陸有些點重要差不多滿開,今次旅程真係乜都有得睇﹗

      刪除
  9. 櫻花好靚,而且棵棵櫻花樹都開滿花,相信個景色唔錯,還有其他相嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面將河津櫻花是舊相,初時在京都,大阪,奈良真係無乜花睇,到中段我去了岡山,姬路才有花,跟住到了北陸有些點重要差不多滿開,今次旅程見到樹枝,花蕾,滿開到櫻吹雪,樣樣都見到真係好開心﹗

      刪除
  10. 妳影櫻花好靚....上載多啲分享下

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面將河津櫻花是舊相,今次旅程應該好快上載﹗

      刪除
  11. 今日我都係日本返左黎啦,睇到櫻花好開心 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗你都去左日本邊到賞櫻花?會和我去的地點相同嗎?

      刪除
    2. 我地去唔同地方,我去左東京,櫻花開得好靚~

      刪除
    3. 你都去得合時,幾時出遊記?

      刪除
  12. 所以要睇到樱花全開我諗當地人先得喇...
    我成日都想睇...但係好難...因為我每年年就要劃假...而每年花期都唔同XXXD所以我到依家仲未睇過~~~~

    回覆刪除