2019年3月20日星期三

Monchhichi陪我去影相 - 2019維園花展

2019年3月19日晴天
好耐都無去影相,就帶同芝芝一齊去影相,今年花展的主題花大紅花好普通,場內的佈置格局亦如往年一樣,不甚吸引,屈金香是每次花展的主力拍攝花卉,今年我不是第一日就去,到了第5天就換了一半的屈金香,全是綠色沒有花蕾,真是失色,今年的花展是幾年來最差的一次。


有一半的屈金香是綠色沒有花




















































14 則留言:

  1. 鬱金香係要換一次的,否則捱唔到成個星期.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想到了花展結束,個哦綠色鬱金香都未開花﹗

      刪除
  2. 好高效率喔!咁快出了!👏👏💕💕👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要快,我有好多相都未攪﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 粉紅色一球球的是櫻花全滿開,不過樹型吾靚,全部一枝枝向上生,遠望以為是桃花﹗

      刪除
    2. 原來真是櫻花沒看錯^^
      我以為HK櫻花一月二月早應開晒了呢

      刪除
  4. 好失色咁WOR, 綠左一大片呀~

    回覆刪除
  5. 有時見到網上有D文章講到好誇張話賞櫻唔洗去日本,香港都有,真係得啖笑,效果差好遠...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次花展展出的櫻花品種真的吾靚,真的和日本相差好遠

      刪除
  6. 鬱金香今年不是荷蘭的。所以不同往年。

    回覆刪除