2018年3月12日星期一

春暖花開黃花風鈴木 - 南昌公園

2018年3月9日晴天
春天已到,
各大公園都百花齊放,
近來大熱是黃花風鈴木,
南昌公園內有好多棵黃花風鈴木,
黃花配上藍天,真的好美好美﹗








黃花隧道兩邊的花仍然未盛開












芝芝避黃花包圍住










全個公園開得最多花就是這棵



14 則留言:

  1. 芝芝好可愛呀~芝比花嬌~
    黃色花花都好靚~唔會比櫻花比下去~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝比花嬌^_^絕對同意,近來各個公園都有好多美美的花花盛開,真係可以比櫻花美﹗

      刪除
  2. 近年香港很多地方都見黃花盛放。昨日坐車經半島豪庭。見十五棵花正開著呢!大埔也種有一批黃花正開呢!這花可能很粗生,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃花風鈴木原來好多地區都有,我家左近都有好多棵,只是開花不是一齊開,如一齊開就好靚啦﹗

      刪除
  3. 真係好密集呀,金金黃黃好靚
    樓下公園果棵已經甩甩地

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影完兩日,朋友去完,話花已殘左好多﹗

      刪除
  4. 黃花隧道舊年失收, 無乜點開, 今年唔知會點呢?
    將軍澳櫻花都開左部份

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃花隧道好少花喎,我去完兩天有朋友去完,講我知花已開始謝,將軍澳櫻花開左好多,你去影左未?

      刪除
  5. 好靚呀, 肥人今年都係抽唔到時間去睇呢...唉~

    回覆刪除
  6. 南昌邨公園..經過好多次,但真喺無去過
    好快就香港花卉展喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你成日經過未必留意,香港花卉展明天開,我又會去呀﹗

      刪除