2018年3月30日星期五

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day1成田到札幌、桑園溫泉

寫完瑞士遊記,又要追回2016年北海道東京賞楓自由行,
每年秋天我都會去日本賞楓,已經連續3年啦,
冬天的北海道白雪景色很美,秋色又如何,
要快快寫下這次秋天旅程,
有好多景都好美。
2016年10月15日晴天
今次旅程沒有選擇直航到北海道,是坐香草航空(Vanilla Air)到成田轉機場到札幌,香草好準時起飛,亦都好準時降落成田機場,過機時關員看到是札幌酒店及機票,我即時不用打開行李檢查,知道我要趕轉機^_^由成田到札幌航程約1:45,到了札幌機場不用安檢,取回行李就可離開,由機場到市中心可選擇鐵路或巴士,今次選擇坐巴士,巴士就到我入住的對面下車,過條馬路就到酒店好方便,晚上就到札幌市民常到的桑園浸溫泉,桑園內有好多大大小小的溫泉池,浸完吃個晚飯就回酒店休息﹗




出發啦





坐機場巴士到機場,芝芝又陪我去旅行


 晴天娃娃每次旅行都要出動


起飛是深夜2點,到了成田已日出

好快到成田

成田機場周邊有好多農田
好快過關
成田機場

有時間,要到T2對換JR PASS,由T3到T2行約15分鐘,拖住行李,拖到我.....>_<
JR旅遊中心還未裝條完,已有好多人排隊對換,
有時間可以食個早餐

T3只有幾間手信店,臨近萬聖節,有各式各樣精品
辦理登機手續

 入閘囉

沒有登機橋


北海道我來啦
坐我後面兩位日本小朋友不停咸,整晚無瞓想瞓吓都吾得,只好睇吓風景

快到北海道
開始見到一大片草地,開始有少少秋色
有好多農田
好快攞到行,出閘啦
攞完行李出閘,對面就是巴士售票站,
行幾步就是巴士站,超方便
剛好日落時份,在酒店影的,酒店位於薄野區

薄野日落时份天空是藍藍的
到桑園要坐地鐵到札幌再轉JR桑園站好方便

浸完溫泉有點肚餓,桑園有食堂,價錢便宜味道都可以

飯堂都算大可以休息,我見到有人在此做瑜珈拉筋

在桑園站有壽司店,又入去食食嘢


我吾識日文,店員又吾識英文,
店員即刻攞張有圖的MEMU,看圖點食物^_*

坐JR回札幌,再轉地鐵

晚上薄野

8 則留言:

  1. 現在開始寫2016的旅行啊,希望不要忘記啊~.~
    真是羨慕芝芝啊,跟著主人到處去旅行,她去過瑞士,我還沒去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有點點記憶,我要快快寫呀,我總共有3個遊記要寫>_<瑞士好值得去的﹗

      刪除
  2. 我都想知北海道既秋色,等你寫呀~

    回覆刪除
  3. 未去過北海道,期待你分享:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀﹗我會寫得快啲﹗第二篇已經有得睇啦﹗

      刪除
  4. 北海道坐公共交通工具方唔方便呀~?
    肥人都有興趣去架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如你去札幌、小樽、登別、洞爺湖、函館坐JR火車方便,有機會去啦,秋天好靚架,不過雪景的北海道亦好靚。

      刪除