2016年8月28日星期日

愛在深秋 - JR上野駅、阿美横丁、上野玩具店(Yamashiroya)

2015年10月30日晴天
逛完川越就回到池袋再轉上手線到上野,
今次到上野是去玩具店搜尋monchhichi,
上野車站和新宿車站設計有不同,
上野車站有一座好有歷史的鐘樓,內裡更加是簡單設計,
因站上蓋沒有建築物,所以樓底特高空間感十足,
玩具店位於上野對面,不過我又是出錯出口,
行了一個大圈才到,還經過阿美横丁,又行了一圈,
內裡有好多店,甚麼都有得賣,就像旺角的花園街,
在阿美横丁我沒有收獲,因我的心是去玩具店,
玩具店有好多層,就像玩具博品館一樣,
甚麼款式的玩具都有,模型、毛公仔等等,
今次我是去找monchhichi,芝芝款式都算多,
多數是新款,我想搵些舊款全沒有,
不過我都找到心頭愛,
買了兩隻芝芝及一些芝芝產品,
好滿意下離開。





 上野駅樓底特高,空間感十足
好有歷史的建築


又是出錯出口

 阿美横丁


好多野買
玩具店
玩具店隔壁就有大型百貨公司

 連個電梯外都用上可愛的卡通人物





 好可愛的芝芝,左邊隻男仔跟我回香港










朋友托我找的浣熊精品

16 則留言:

  1. 好多好多年前就係喺呢間玩具店買過一隻復刻版既懵豬豬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 懵豬豬要在指定的店才有得買,我要專登去搵﹗

      刪除
  2. 日本真係多玩具,妳的心頭好又真係有好多唔同款式喎!~大收獲囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 各式玩具日本真是多的是,芝芝全是新款,價錢比香港平呀,我買左2隻﹗

      刪除
  3. 15 年 ? 仲以為你打錯咗年份呢 , 咔咔~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隨左寫旅行,還有好多日落,花花等等要出網誌,嘻嘻﹗我寫得慢呀﹗

      刪除
  4. 原來這商店有咁多芝芝賣,你吾講我都吾知呢!!
    這商店我每次去東京也必行的!
    最近ok有芝芝換,知道嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗在地庫個層,有好多新款芝芝,最緊要價錢比香港平呀,ok換的芝芝,不是太靚,我只買左個環保袋﹗

      刪除
  5. 我都好鐘意去呢間玩具店睇架~~~~
    好多芝芝呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊啊,原來大家都同道中人,開心呀咁多芝芝﹗

      刪除
  6. 上次係東京想買玩具,但去左上野﹑秋葉原都唔知邊道有得買:(
    反而係阿美横丁買左好多零食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 想買未必搵到,吾搵就買到^_^阿美横丁真係好多嘢買﹗

      刪除
  7. 原來這商店有咁多芝芝賣,你吾講我都吾知呢!!
    這商店我每次去東京也必行的!
    最近ok有芝芝換,知道嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾知點解,貓貓的留言會吾同時間出現2次?

      哈哈﹗在地庫個層,有好多新款芝芝,最緊要價錢比香港平呀,ok換的芝芝,不是太靚,我只買左個環保袋﹗

      刪除
  8. 日本地鐵站咁大,
    真喺好易行錯出囗,
    玩具店真喺超多嘢賣,
    有我至愛高達,
    妳的至愛芝芝娃都唔少,
    原來揾到心頭好,價位呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來高達是你的心頭好^_^今次是我第一次自由行日本,好多都沒有經驗,還發生好多特別事,價錢比香港平,大約每隻平幾十至一百有多,越大隻價錢更加比香港平二,三日起碼,還有些款式香港沒有入貨,去到見到當然要入貨啦,其中我買左一隻M SIZE男仔格仔褲,直到現在我在香港都無個款出售﹗之後我又去多次日本,都有買多幾隻回來,下一輯是2015東京慶生色彩之旅,有更加多東京近郊的秋色,記住捧場呀﹗

      刪除