2016年8月15日星期一

愛在深秋 - 新宿蟹道樂Day 9

2015年10月29日晴天
是日晚餐是蟹道樂,蟹道樂在新宿有三間分店,
最大當然是本店啦,本店又近我住的酒店,
早在出發前三星期已在網上預約日期時間及地點,
網上還有Menu,可參考款式,有時還有時令蟹菜式,
總店在一座商廈內佔二層,當時都有人在等,
原來又是香港人,需然內裡有空位,
但店員只在指定時間內才可入座,座位寬闊坐得舒適,
需然外界好多人對蟹道樂的評價都是一般般,
有些直頭話又貴又吾好食服務差,
我親自過試覺得是可以的,兩個套餐蟹都好新鮮,
服務員態度吾錯,只是晚餐價錢比較貴,
想抵食就食午餐,不過試過一次我就算啦吾會再來,
因為日本實在有太多太多不同的美食。




 芝芝又要打咭
























12 則留言:

  1. 我覺得蟹道樂真係太貴喇,同一價錢第二度食得好好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢係貴左啲,但中午套餐價位吾算貴,只可惜我中午安排吾到去試,咁唯有夜晚去啦,試一次已足夠﹗

      刪除
  2. Bonnie, 講起都有D失禮... 我見到好多BLOG友來東京或大阪都會去呢間食,但我住在呢度卻一次都冇去過呀...因為真係好貴...^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊客到來就會去試試,個到專做遊客生意,當地人緊係吾會去試啦,話吾定你知有啲重好食,又平靚正的食蟹的地方?有無好介紹?

      刪除
  3. 貴唔緊要~重點是值不值~以呢個份量同價錢~難怪我D妹食完叫我千祈唔好試XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量又OK噃,旅行就係咁樣樣都會試,有時試到都未必會好食,但係吾試又點知呢^_^日本有太多美食啦﹗

      刪除
  4. 食物好精緻,如果唔太貴值得試試:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇你想試邊種蟹,有吾同煮法,有些套餐吾係咁貴。

      刪除
  5. 我都幾鐘意食呀~~
    都ok~~佢d蟹腳刺身好好味~~~~~~~
    中午同夜晚我都食過~中午係平d~但我覺得夜晚好味d~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹腳刺身又令我想起北海道的毛蟹,個種鮮甜品真係一試難忘,去旅行就係咁,平貴都會去試,我覺得去旅行用錢會疏爽啲,又吾會成日都係洗法,貴少少都會去試。

      刪除