2016年8月4日星期四

愛在深秋 - 松島海岸、JR仙石線 Day 9

2015年10月29日晴天
由仙台駅到松島乘坐JR仙石線,
約50分鐘就來到松島海岸駅,松島海岸駅好細,
一出車站未到景點好少人,
在海邊散散步,看看海景,
不過到了遊船碼頭個邊就完全不用,團客非常之多,
由其是台灣團及中國團,又有好多各式食店,熱鬧非常,
行完一轉又要趕回仙台,取回行李回東京,
結束我東北賞楓之旅,
回到東京餘下三天,還有更加多景點等我。





在入住酒店側邊就是JR仙石線出入口好方便



仙石線經過民居及海邊
松島海岸駅月台細少




班次︰831S
時間︰8:23
發車點︰仙台
到達松島海岸︰9:03







松島海岸駅外觀


第一次見到有著和服的女仕


留意標誌,指示有津波(海嘯)要向高地走
                      留意標誌,指示有津波(海嘯)要向高地走




松島海岸有好多個小島,有些好近岸邊,還可以上岸參觀,有些因311地震關係已關閉























在路傍亦有小量樹木變色 







遊人開始多,好多團隊,好多旅遊車






近海邊有溫泉渡假酒店
這個島山岸要收費,我吾夠時間沒有上去



來到日本必定要試試日式甜品,味道無乜特別
好多食市,在門口已有說普通話的店員




回到仙台,坐新幹線東京
回程亦可以見到日落,為我這個東北賞楓之旅,
劃下完美的句號

發車點︰仙台駅
Hayabusa20
發車時間︰14:30
到達東京駅︰16:04






14 則留言:

  1. 回到東京感覺很不同
    等你介紹多D東京紅葉呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次是我第一次到日本自由行,之前要搜集好多資料,東京10月尾無紅葉呀,反而12月就有好多,我睇左你個BLOG在12月去時有銀杏睇,我上年12月初都去左轉東京,去左東京大學睇銀杏好靚,要寫完這個東北賞楓之旅才開始寫12月東京之旅﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 吾夠時間坐船,因要趕回仙台坐新幹線回東京,只在松島海岸行吓﹗

      刪除
  3. 呢度幾唔錯喎~~~感覺好悠閒~~~~~
    好想隔住個mon深呼吸~~
    日本d車真係好方便..去邊都得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是假日遊人不太多,近海空氣真係好好,日本好多JR及新幹線都可以去到好多地方,不過班次有些非常多疏落,走左一班車、分分要等一,兩個鐘,加上日本的車費真係好貴,如可以還是自駕遊比較好,時間有彈性﹗

      刪除
  4. 松島海岸真美,chichi也上鏡^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以由高角度看松島海岸一定更加美,聽聞有間溫泉旅館在松島山上,可以看到日出或日落,重可以高位欣賞松島,有機會我都想住下,芝芝幾時都咁上鏡^_^

      刪除
  5. Bonnie,秋色很美,我在瑞士用的是Swiss Pass,分頭等及二等,又分三天,七天及十五天車票,這種Swiss Pass只可以在海外買,香港可以到學聯代辦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Andrew的資料,我會好好記住﹗

      刪除
  6. 11月有一日系仙台,我都諗緊整天留在仙台行街街還是抽啲時間去松島逛逛..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得去松島都吾錯,半日時間就可以,還有半日可以在仙台行街。

      刪除