2015年9月9日星期三

北海道道東悠閒溫泉之旅 -Day6,7- 最終回

2015年3月10,11日

到了旅程最後兩天,塞左幾小時車程到小樽已是五點,
都要食個遲來的午餐,
因八點又要食晚餐,我只淺嚐小小,
之後到小樽的運河影影相,
再回去札幌的狸小路購物,
只得50分鐘,就只行藥妝店,
晚餐是自助燒烤,還有自費的和牛及海鮮,
自費食物好好味,
最後一天只有一個節目是到三井OUTLET PARK購物,
再食個午餐就趕到機場,
結束7天的北海道道東悠閒溫泉之旅﹗
北海道巨蛋




遲來的午餐,食物只是微暖
小欂
下著微雨的小樽

下著微雨的小樽



札幌街景

狸小路兩大藥妝店
自費和牛及海鮮
晚宿︰札幌GRAND HOTEL

房間窗外景觀,外面下著雪






外面仍下著雪





驚安之殿堂營業時間到深夜,在酒店不遠處,可以消磨時間

GRAND HOTEL早餐豐盛,蜜糖都有好多種




3月14日白色情人節

,KOSE雪肌精7仔限定,我都買左好多支作手信

午餐自費加鮑魚作火煱

好失望買吾到



好好味的士多啤梨


媽媽指定要買的馬油

在機場有玩具店,有好多MONCHHICHI

機場周邊仍有好多雪

味道普通的飛機餐
芝芝有一位新朋友,朋友稱佢為細佬佬似男仔,原來她是女仔呀﹗她的名字是肥芝芝﹗

旅程感想︰沒有想過冬天的北海道的景色是那麼美,七天悠閒旅程就過去,第一次浸溫泉就愛上了,冬天跟團有旅社安排非常之好,下次去日本要自遊行啦﹗


15 則留言:

  1. 北海道十年如一,無論四季都喺咁靚,
    其實日元跌到咁,買嘢消費至抵。
    我都好like佢地啲食物,由其喺生果,超正♡♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 日圓好平洗費吾肉痛,我都買左啲蕃茄回香港﹗

      刪除
  2. 北海道十年如一,無論四季都喺咁靚,
    其實日元跌到咁,買嘢消費至抵。
    我都好like佢地啲食物,由其喺生果,超正♡♡♡

    回覆刪除
  3. 亮左燈既小樽真係好浪漫!!

    回覆刪除
  4. 自遊行都好好玩呀應該~~~
    你個遊記完左有d唔捨得添~~~~期待你既下次出發~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次寫左好多篇,都寫左半年才寫完,我重有一個爛尾旅遊blog,是上年九月去的檳城,好快是一周年,要快啲寫啦﹗

      刪除
  5. 牛及海鮮~好正!`貴唔貴呀...
    大大隻鮑魚...生食更鮮味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都貴架,牛,蝦,帶子及鮑魚要為港幣$1700.00,鮑魚生食有點硬,打邊爐正好多﹗

      刪除
  6. Bonnie,所以要自由行,我們在狸小路行了半天.冬天的小樽河有另外的一番味道.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次我去日本要自由行,想去邊就去邊,時間由我自己控制,小欂今次我當直頭無去過﹗

      刪除
  7. 雪景真美
    鮑魚火煱正呀
    芝芝多個旅伴了

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗芝芝越來越多旅伴啦,好快又多幾位朋友仔^_^鮑魚火煱好正呀,要自費呀,北海道雪景非常之美,藍天白雲白雪,簡直是絕美﹗

      刪除
  8. 自由行真係好好多, 唔駛浪費時間, 不過北海道要自駕呢, 好難搭車~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都打算去多次北海道睇秋色,太遠北海道的地方已經去過,可以去北海道不遠地方,下年新幹線會到北海道可以考慮﹗

      刪除