2015年9月17日星期四

戀戀檳城 - 尋找單戀雙城的浪漫

一個未完的遊記,電視劇(單戀雙城) 主要的拍攝地檳城,女主角適適(陳茵薇)及陸公子(陳展鵬)的輕鬆愛情小品,
戲內出現的場景,我都有去尋找,
檳城地方細少,每天都安排半天在酒店遊水矖太陽,
下午就出去市中心閒逛,
市中心以喬治市為中心點,
這區好多舊式建築好有特式,姓氐橋、升旗山,
叻沙、串燒、炒粿條美食更加美味,
是一個令人回味的旅程﹗

2014年9月9日晴天

香港天氣非常之好,藍天白雲伴我出發,乘坐快運UO747準時14:55起飛,約三個半小時,就到達檳城,展開五天戀戀檳城之旅﹗


檳城剛好下完雨,又是日落時份,整個檳城都是半空浮雲



                                 
去旅行又怎會吾理芝芝,今次又一齊去玩啦

藍天白雲
T2客運大樓
廉航沒有飛機餐供應,要食飽飽上機,去潮樓飲茶,服務員態度好差,侍應又夠,食物味道更加吾掂和以前相差好遠


怪獸大學展覽
入閘啦﹗要坐無人駕駛列車回T1登機


香港快運仍未有公司標記在機身

前面幾行要加錢,劃位又要加費用

芝芝的腳架吾可以帶上飛機




機上飲食全是要收費,欂裝水是在機場禁區內買的







到馬來西亞啦,對面海才是檳城













日落時份海上金光閃閃,最遠處就是檳城

檳城機場好細

機場細少,過關好快,大約二十分鐘過關及取行李,重可以買埋的士票出市區



今次入住的酒店離市區好遠,坐公車要好耐,坐的士45分鐘就到達酒店,車費馬幣$74(HKD$190)

到達時是檳城放工時間,塞車

晚餐就在酒店不遠的夜市

食物味道吾錯,價錢吾貴


21 則留言:

  1. 好開心呀~~~又有新一個遊記睇喇~~~~~~~~~~~~
    你係天空影哥D雲好靚呀~~~LIKE!!!
    希望快D有下一篇~心急~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都驚爛尾>_<現在要快快寫,我寫完你剛好回來^_^ 坐窗口就可以影啦,不過吾係次次都有咁靚的雲﹗

      刪除
    2. 唔會既~~點會爛尾呀~你平日都好勤力寫架~~~~~
      咁我要一次過追番哂先得~~~~
      我都好鐘意坐窗口位~~~可以影相解悶~

      刪除
  2. 我無去邊檳城,但旅遊特輯做唔少,
    所以都相當熟悉,
    期待妳分享♡♡

    回覆刪除
  3. 好多游客都中意去檳城 :)

    回覆刪除
  4. 我都要留心睇呀,檳城都想去架

    回覆刪除
  5. 檳城是個美麗城市 , Bonnie一人上路自由行 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我吾會一人上路,一定要有伴,檳城是個非常之美麗的地方,可以令人放鬆心情﹗

      刪除
  6. 檳城好唔好玩呀?我都有考慮過去架

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好呀﹗又多美食,在大街小巷穿梭,好像回到五,六十年代的舊香港,又有好多舊英式建築﹗

      刪除
  7. 好豐富的一篇!我下年也有出走檳城的打算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 檳城又多美食,在大街小巷穿梭,好像回到五,六十年代的舊香港,又有好多舊英式建築﹗

      刪除
  8. 在雲中看風景,確實有不同的感覺!
    地道夜市~正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 檳城最多地道夜市,好有特式價錢又實惠﹗

      刪除
  9. 檳城d 野食好似新加坡果d 呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗兩地都差不多,但係檳城食物價錢比新加坡平好多﹗

      刪除
  10. 芝芝好上鏡^^
    雲海影出來好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗芝芝好上鏡,多謝你讚佢呀^_^剛好到達時間是日落,又加上下完雨,日落金光半空浮雲,一次過見晒,好開心呢﹗

      刪除