2015年9月10日星期四

北海道道東悠閒溫泉之旅 - 戰利品

北海道7天悠閒溫泉之旅,已經寫左二十多篇行程已完,當然要寫戰利品篇,跟團沒有太多時間買嘢,加上多數都住在溫泉區,跟本沒有甚麼百貨公司或超市,每晚入住的溫泉旅館,就買些食品作手信,最後一天在三井outlet,我更加沒有收獲﹗

                                       




在藥妝店的退稅物品,會用膠袋入住,在離開日本前不要打開,退稅單在機場離景時,要將退稅單放在過關前的counter內,退稅物品可以不用帶上機,因關員多數吾會檢查
北海道的洗面膏非常之好用,可以再回購,幾款都是一般,清肌品落妝油好用﹗



作手信送給朋友

好好味的六化亭士多啤梨朱古力

阿寒湖的招福貓,和多年前在大涌谷的和尚仔



雪肌精限定7仔產品

幫導遊買的,個杏仁朱古力好好食


媽媽指定要買的馬油

阿寒湖的七福貓頭鷹

食品手信
帶左兩合日本蕃茄回香港,好香甜好好味

北海道買左肥芝芝好可愛


我家已有三位矇芝芝成員


17 則留言:

  1. 六花亭個兜唔捨得掉^^
    7仔D野都好靚好好買
    馬油都是值得一買

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本的食品,精品,總是十分精緻,見到包裝咁靚,我又會吾忍得手﹗

      刪除
  2. 咁多好買~唔買點得喎.
    芝芝三人組~好可愛呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日圓又咁平,買多啲都吾肉痛,芝芝越來越多新朋友仔,位位都咁可愛﹗

      刪除
  3. 三井outlet 竟然沒收獲!! 我覺得三井算是多brand (雖然真係要睇地方)

    回覆刪除
  4. 蕃茄呀!!!!!!一定好好味!!!!!!!!!我係大阪食哥d又係好好味~~~~
    又唔錯喎~好多戰利品~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 在日本食左好多蕃茄及豆腐,朝朝早餐都有得食,今次無乜時間買嘢,手信多數是食品﹗

      刪除
    2. 係咪去北海道都係買野食多??少d衫哥d野買?

      刪除
    3. 北海道無東京,大板咁多百貨公司及商場,就算有都吾UPDATE,有個三井outlet都好多嘢買﹗

      刪除
    4. 咁呀~~即係如果我去北海道就要調整下心態~~咁我應該會慳番好多錢~~~

      刪除
  5. 回覆
    1. 都是食品呀,想買其它嘢跟本無時間﹗

      刪除
  6. 阿寒湖七福貓頭鷹好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最喜歡得意可愛的卡通的精品擺設,今次買得好少呀﹗

      刪除