2024年2月11日星期日

年初一行大運金督馳馬徑10-2-2024

 2024年2月10日晴天

大年初一不用去拜年,就去行山行大運,近近地金督馳馬徑,這天是年初一行山人仕好少,有些行山人仕好熱情,會和你們講聲新年快樂,我都是第一次遇到咁熱情打招呼的人仕,金督馳馬徑每到二月份就會有紅花荷(吊鐘王)、梅花及吊鐘花盛開,紅花荷已過了盛開期,有好多花已落在地上,在樹上只有一半或疏疏落落,吊鐘花大部份未開,約多等一至兩星期左右,輕輕鬆鬆行個大運又可賞花。

紅花荷(吊鐘王)


紅花荷(吊鐘王)

紅花荷(吊鐘王)
紅花荷(吊鐘王)





淺粉白吊鐘花,好少見

鮮嫩的葉子

鮮嫩的葉子


吊鐘花

全白色的蛾,特別



不知白色是甚麼粉末,好多鳥兒當這些粉末是食物?




梅花
梅花




大大個桔





16 則留言:

  1. 新春行大運,祝來年好運!

    回覆刪除
  2. 初一好涷喎,行山正好唔會熱.

    回覆刪除
  3. 我就習慣每年元旦必去行山,沿途碰到的人多會說「新年快樂」。

    回覆刪除
  4. 恭㊗️龍年大吉大利 ❗️ 幸福如意 🧧 💝

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思咁遲才回覆你,祝龍年心想事成,健康快樂﹗

      刪除
  5. 行山真是一種樂趣,看花看樹,還有蝴蝶和果子,清風隨來人清爽。
    祝龍年大吉,心想事成,幸福滿載 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思咁遲才回覆你,祝秋葉EE龍年健康快樂﹗心想事成﹗行山已成為我的習慣。

      刪除
  6. 全白色的蛾,真是特別。
    那黃點蝴蝶好似在睇櫻花時見過,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你來捧場,我都是第一次見這款蛾﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝你來捧場,祝龍年心想事成﹗健康快樂﹗

      刪除
  8. 新年快樂呀, 身體健康!
    新年去行大運岩晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝肥人龍年心想事成﹗健康快樂和愛人甜甜蜜蜜,行山已成為我的習慣,放假就去行﹗

      刪除