2022年10月12日星期三

Monchhichi陪我去影相 - 屯門藍地璧畫村

 2022年9月24日晴天

屯門藍地璧畫村有好多劃得好靚的璧畫,全是卡通人物,有好多日本卡通、又有本地創作的十三點,好適合來打個咭,璧畫集中在某些村屋外牆,周邊亦有些空地由村民佈置給人打咭,但留意這是屯門新村內,參觀拍攝要戴上口罩不要喧嘩。


妙法寺及屯門新村街景

村民佈置給遊人拍照
村民佈置給遊人拍照
村民佈置給遊人拍照
村民佈置給遊人拍照

村民佈置給遊人拍照
芝芝又要打個咭
恐龍你好嗎?


















































由藍地步行到屯門公園,途經屯門河有好多裝飾
由藍地步行到屯門公園,途經屯門河有好多裝飾
屯門河有好多雀
屯門公園



途中見到有好大的菇箘?

10 則留言:

  1. 這個壁畫村都幾精彩啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍地壁畫好靚,靚過錦上路壁畫村﹗

      刪除
  2. 屯門咁遠你都來到,真係好興致了。拍得咁豐富多姿,很好看。芝芝成了親善大使。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去屯門好遠架,要個多小時有多,見網上介紹有間酒樓在藍地屯門新村村口,就順便去飲茶入村睇璧畫,嗰間酒樓點心幾好味,近你?有無去試過?

      刪除
    2. 我都好耐冇去藍地了,反而好想去坪洲間茶居飲餐茶、食點心。坪洲好有人情味。見到間茶居好熱鬧,可惜那時冇時間入去食吓嘢。而家又好似隔得太遠。

      刪除
    3. 坪洲都有一個秘密花園,各藍地一樣有好多璧畫打咭﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 多到我都數吾晒,有啲動漫人物我吾識﹗

      刪除
  4. 藍地近我...原來而家有咁多畫, 搵日去影下相先!

    回覆刪除