2022年10月24日星期一

花悅滿城 - 花墟公園

 2022年10月3日晴天

剛好去完又一城就步行到花墟買花,途經花墟公園,我都是第一次來,公園好細有些遊樂設施,剛好工作人員佈置好花圃,為慶祝香港特別行政區成立二十五周年,康樂及文化事務署(康文署)於2022年6-10月期間推展(花悅滿城)計劃,分階段在全港各區共51個主要公園及地點進行園景美化,花圃面積不大,但花卉是剛剛整好,全部花都好新鮮好靚。


















好有懷舊特式的揪鞦韆




10 則留言:

  1. 好多靚花,堪稱賞花勝地啊🌹🌷🌸🌼🌻🌺🪷

    回覆刪除
  2. 乜花墟整到咁靚,以前淨係得啲花檔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 花墟公園不在花墟側邊,是隔左一個旺角大球場,再過條大馬路到達,我都是第一次去花墟公園﹗

      刪除
  3. 估唔到改完廁所,仲有個咁多花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到改完廁所,我都記得好似上年整?花墟公園不在花墟側邊,是隔左一個旺角大球場,再過條大馬路到達,我都是第一次去花墟公園﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 今次佈置得好靚,有各種花卉,色彩吸引﹗

      刪除
    2. 去過幾次花墟人多,次次都話下次先去花墟公園,結果到宜家都未去

      刪除
    3. 花墟公園不在花墟側邊,是隔左一個旺角大球場,再過條大馬路到達,我覺得公園無乜特別,只是今次佈置花悅城才有點吸引,不過公園嗰到有花棚,到了4,5月就開滿了首冠藤,下年你留意吓﹗

      刪除