2019年1月3日星期四

浪漫東歐三國賞楓16天自由行 - Day 1 -3 布拉格住宿Andel Apartments Praha

2018年10月20日晴天
來到布拉格不是入住酒店是入住Apartments,
Andel  Apartments Praha位置非常之方便,步程不用2分鐘就有地鐵及火車,對面有大型超市及多間餐廳,到主要景點舊城區車程不用15分鐘就到達, Apartments樓高3層沒有電梯,來到歐洲每天都行好多樓梯>_<公寓房間大又清潔舒適,有齊全廚房設備,不過我沒有用過,
總括各項這間是可以推薦。

Euro68.1x(HKD613X3DAYS=HKD1839)



 整間房都好清潔及舒適,有點家的感覺
有齊廚房設 
 有齊廚房設 
 浴室整潔,熱水強勁
 對面就是大型超市、有多間食市,
再轉個灣有個大型商場,商店臨立
 公寓側邉
 Andel  Apartments 只有3層
 用上鮮黃色好搶眼

 有些單位是復式,入門口再要行多一層才到




 登記處就在這間房,我退房時間早,
鎖匙放在郵箱就可以了

來到歐洲每天都行好多樓梯


來到歐洲每天都行好多樓梯

Andel  Apartments 官方照片

14 則留言:

  1. HAPPY NEW YEAR~~~~2019年第一個留言~~~~
    房間確係唔錯呀~望落好舒服~

    回覆刪除
    回覆
    1. 比個NO.1你^_^整間屋都大呀,我去咁多次旅行第一次住APARTMENT

      刪除
    2. 忘記了我在瑞士都住過APARTMENT

      刪除
  2. 我去歐洲又未住過哩種民宿,幾特別呀,設備好整潔,歐洲舊建築十成都無升降機,
    上次我住德國鄉郊古舊旅館,好彩大隻仔廚師幫我地摋行李,佢真勁兩手兩20kg大匧,仲行上條又窄又長木梯,睇佢好輕鬆...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有大隻仔有搬行李重要托2件勁呀^_^今次來歐洲去了好多教堂參觀,有些已有電梯方便遊客登頂參觀

      刪除
  3. Apartments可以自己煮唔駛餐餐出街食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每一天行程豐富緊密,無用到個廚房>_<

      刪除
  4. 房間好大,搬行李上落係麻煩D,但預左
    住近超市就最開心,簡單煮食都好方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 近超市可以買嘢回去煮,但我每一天行程豐富及緊迫,沒有用到個廚房

      刪除
  5. 我估住最低果層就貴D,不過如果連住三晚,行樓梯我可以接受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 樓下是餐廳及酒吧,Apartment是2,3樓,我住3樓,其中3樓有單位是覆式,重要再上多一層樓梯>_<

      刪除
  6. 房間好大,最重要就係乾淨舒服,仲有就係方便~

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾淨舒服又舒適,有點家的感覺,我選佢都是方便,地鐵及電車在對面及樓下。

      刪除
  7. 附近有超市有商場真係好方便喎, 係歐洲住酒店係咪好貴呀~?

    回覆刪除