2018年12月10日星期一

食食食生日飯局 - My Birthday Diner 銀杏館

2018年12月某日
食食食12月之星Bonnie生日飯局,今次選了上環銀杏館,餐廳是由長者及中年人仕經營,長者到了某些年紀就要退下,難得有餐廳可以給長者一個機會,要大力支持,餐廳面積不大,有兩層,坐位共約50個左右,記得要訂位,餐廳食物水準高及美味,大家過了一個好愉快的晚上,已經年續多年一齊慶祝大家的生日,我的願望仍然是身體健康,多謝大家為我慶祝。



需然沒有生日蛋糕,但侍應知到是生日,
我們要了4個西米布甸,將4個份量用一個大碟盛裝,
就有如生日蛋糕一樣



 大家飲杯
 好好味的蜜錢柚子大蕃茄
  好好味的蜜錢柚子大蕃茄,我最愛蕃茄
 每次點菜必由Peggy負責,所以我都吾知餸名
雞好入味

 

滑雞煲仔飯,好好味 叉燒幾好味

 骨好入味,肉比較淋
 芋頭魚好細條,味道普通
 菜好淋
 咕嚕肉好好味
 柚皮好入味
 排骨立味煲仔飯,好好味
 蟹籠仔立味糯米飯,蟹好味,糯米飯比較油
 咖哩薯仔牛腩,好味



18 則留言:

  1. 銀杏館的侍應生好有禮貌。食物我覺得比其他食物館較小碟。我好支持佢地用年紀大的侍應生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我絕對支持用年紀大的侍應生,給他們一個機自力機會非常之好,食物份量較小碟,我們可以叫多幾款來試

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝Philip的祝賀,係呀我們都好多人架,每人生日都出來吃上餐,非常之開心

      刪除
  3. 先祝你生日快樂…日日有食神駕到…
    感覺他們的餸菜較為健康, 應該都唔錯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝森伯的祝賀,銀杏館食物好多都用有機食材比較健康,我們群組每人生日都出來吃一餐敍舊,已經連續多年,希望可以繼續下去。

      刪除
  4. 生日快樂呀Bonnie~
    我知呢間好耐不過一直都無去試...好似有西餐架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝肥人的祝賀,銀杏館中環店以前是吃西餐,吾知幾時改左吃中餐及素食,銀杏館有好幾間分店,我最近去過另一間銀杏館吃西餐,過幾日會上載網誌﹗

      刪除
  5. 生日快樂!!!身體健康!!!!每天都開心!!!!
    呢間真係唔錯喎~個雞睇到我流口水~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小t的祝賀,有健康的身體才可享受我們的人生,雞好入味必試。

      刪除
  6. Happy Birthday~~~~!!
    蜜錢柚子大蕃茄賣相好靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝祝賀,蜜錢柚子大蕃茄吾止個樣得,重好好味添﹗

      刪除
  7. 生日快樂+身體健康+去去去....多D旅行^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝殷師奶祝賀,大家都去多啲旅行啊﹗

      刪除
  8. 生日快樂:)
    食物賣相好靚~
    又可以食好野又可以支持長者社企,好有意義~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝祝賀,餐廳食物美味,支持長者就業,好有意義﹗

      刪除