2018年12月15日星期六

銀杏時光西餐廳

2018年12月11日
銀杏館香港區有兩間店,之前到了上環總店吃中餐,原來鰂魚涌亦有分店是吃西餐,餐廳有分3段時間營業,分別是早餐、午餐下午茶及晚餐,3段時間都有半小時休息,因為是由長者經營,要有時間休息,晚餐由五點半開始,通常六點後才多人,因是閒日五點半沒有客人,只有我們2人,侍應全是長者,各位長者都好熱情招待,又和我們傾談,晚餐全是包自助沙律吧,沙律只得幾款,但食物新鮮,有素菜湯清甜好味,主菜有好多款選擇,好味,晚上亦有歌手獻唱,又無限時間坐,我們由五點半坐到九點多,三個多小時好快過,餐廳環境舒適,可以再來。




 鮮果沙律好新鮮

 薯仔南瓜沙律好味

 









 海鮮都吾錯,不過龍蝦有點硬
 燒排骨都好味,不過肉是煮好再去焗,肉比較淋滑,和歐洲是整條去烤焗有吾同


 晚上亦有歌手獻唱



10 則留言:

  1. 這間餐廳都好似幾大間。Bonnie有沒有用銀杏紙葉留言呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐廳都面積大呀,又坐得舒適,我忘記用銀杏紙葉留言。

      刪除
  2. 裝飾得好靚好有氣氛~
    沙律吧好吸引,最鐘意瘋狂食沙律~

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙律需然款式不多,但好新鮮又好味,真係食沙律都飽,餐廳開了不耐,裝修緊係靚啦﹗

      刪除
  3. 有得食又可以支持長者就業,值得讚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯支持長者就業呀,銀杏館就幾幾間分店分別吃吾同特式菜,可以去試試﹗

      刪除
  4. 沙律吧真係幾吸引..肥人都係愛食呢類沙律多過草..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙律需然款式不多,但好新鮮又好味,真係食沙律都飽

      刪除