2018年1月20日星期六

2017關西賞楓 - 序

是時候要重新再寫BLOG,
16天關西賞楓,北陸,關東迪士尼慶生之旅已完成,
先來一次過滙報,
大阪及京都的紅葉好多都好靚,只是太多遊客>_<
北陸到了白川鄉、高山、飛彈古川及下呂溫泉,
原希望可以看到雪,點之天氣太好,看雪的機會落空,
回到東京,玩轉兩大迪士尼樂園,
兩個樂園無論裝飾及遊戲都好玩,巡遊更加不容錯過,
晚上樂園亮了燈更加美上加美,
之後再到鐮倉江之島閒遊,
整個旅程最有驚喜是立教大學的夜景及飯堂,
飯堂好像哈利波特裡的古堡,
是東京最美麗的大學飯堂,
最後一天到了新宿御苑,紅葉銀杏滿公園,
還見到櫻花盛開,
旅程中需然發生令我傷心的事,但旅程仍然要繼續,
只是心情.....
遊記不日上載。

大阪御堂筋整街條都是金黃銀杏,晚上有燈飾作裝飾


有馬溫泉一天遊

比叡山覽車站,這裡最出名是到瑠璃光院

貴船紅葉隧道紅葉好多已落下
鞍馬駅
貴船神社紅葉已落下

京都永觀堂紅葉見傾,但遊人太多


奈良早幾天下大雨,紅葉銀杏已落下不少


奈良

之後大移動到金澤

金澤城公園紅葉美得令人驚嘆

金澤城公園紅葉美得令人驚嘆

沒有雪的白川鄉

金澤城公園賞夜楓

金澤面臨日本海,兩天都可見到日落


飛驒古川寧靜




下呂溫泉
名古屋城公園


迪士尼樂園,夜間巡遊必定要看
迪士尼海洋夜景好靚

迪士尼海洋夜景好靚


迪士尼海洋

迪士尼海洋

立教大學夜景氣氛超好

鐮倉高校前
鐮倉高校前
鐮倉高校前
江之島日落,又可以見到富士山
新宿御苑銀杏
櫻花

22 則留言:

  1. 其實我都成十年冇去過日本 見到妳影咁靚嘅日本風景 我諗都要安排一下 最有興趣係妳提到 有馬溫泉 同埋立教大學飯堂 期待你嘅介紹

    回覆刪除
  2. 哈哈,飛驒古川"君の名は"場景?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是睇過BLOG友介紹我才識去這個點﹗

      刪除
  3. 金澤城公園幾年前有去走了一圈,真是不錯的賞楓聖地

    回覆刪除
    回覆
    1. 金澤城公園是來金澤必去的地方﹗

      刪除
  4. 金澤城公園的楓好吸引,江之島日落都好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 金澤城公園是來金澤必去的地方,今次去得合時可以美美的紅楓,江之島日落好美,又可見到富士山﹗

      刪除
  5. 去了立教大學食堂,內部環境的確很像某小說場景XD
    從關西+中部+東京行程都能看到紅葉,很不錯:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次行程多樣化,想見的都可見到,只是差左個雪景,如見到就完滿啦﹗

      刪除
  6. 加油呀!

    嘩, 你比我見到既紅葉靚十倍呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次去時間剛好是深秋,紅葉景色十分美,多謝鼓勵﹗

      刪除
  7. 華!!行程好豐富呀!!
    等你心情好d先慢慢寫啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次行程各樣都有些吾會悶呀^_^我還有幾個遊記未寫我要加油呀﹗

      刪除
  8. 鐵路兩旁的紅葉好美呀.
    又靚既迪士尼夜巡遊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如早一個星期去,鐵路兩旁的紅葉重更加好美,現在已落下不少,迪士尼海洋夜景十分美,要留到夜晚才走呀﹗

      刪除
  9. 這次去了好多地方喔,沒想到關西的景點有跟妳重疊到,搞不好有擦肩而過,記得快把遊記趕出來唷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日只安排兩,三個景點,我們或許有擦肩而過^_^近來寫遊記好慢,希望快點寫啦﹗

      刪除
  10. 嘩嘩嘩,遲我一個星期好似靚好多咁喎。

    成日可以秋遊慶生,真高興。我暑假生日,最怕打風落雨....

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真是去得合時,只有少部份沒有紅葉,其餘都是紅葉見傾,真是看秋色看到飽^_^我好少慶生可以玩到咁多天,要夾左好耐假期呀,多謝輝哥來捧場﹗

      刪除
    2. 將來多多交流👍👍👍。好想飛呀😛

      刪除