2016年2月19日星期五

再見我的fotop

由2008年開始用網上相薄fotop,
如要相片質數好及存放相片數量多就要付費,
初對攝影興趣濃厚,甚麼題材都去拍攝,
想和大家分享只有網上相薄,這時是網上相薄興起,
好多朋友都會在此分享,後來又多了facebook及blog,
漸後網上相薄分享漸小,各位影友們不再感興趣收看,
我都已經有年多沒有上載相片到fotop,
相片都會在上載到blog及facebook,
或許這代表是一個時代的終結,
現在回看自己以前拍攝的相片,
美麗的回憶又再次在腦裏出現,
再見fotop!


我的旅行相薄

我的旅行相薄



火紅的天構溝秋色










金光燦爛的胡陽之旅,和團友玩得好開心


















冬天的九寨溝,美麗的雪景







4 則留言:

  1. E+真係少左人用網上相簿, 放上雲放飛轆, blog都少人寫, 真係怕連blog都無埋. Picasa相簿都話要同google相簿合2為一.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,網上相薄重要收費,你話點會再有人用落去,個個都走晒,都無乜人睇﹗

      刪除
  2. fotop我以前都有用! 唔知仲搵唔搵得番個相簿lol

    回覆刪除