2016年2月15日星期一

情人節去追霧

2016年2月14日

情人節這天剛好又是星期日及初七人日,
這天香港好多地方都出現海霧,
在FB上全是霧景相,我亦都趕去追霧,
時間已經不早,只好到最近我的藍灣半島海傍影影,
整個海面都是海霧,
還隱若現的見到對岸將軍澳的高樓大廈,
影完再上山頂再追霧,好失望霧已經全消散,
天灰灰霞氣重,和早上霧景簡直是兩回事﹗

   遠望杏花村海傍全是海霧



對岸是將軍澳











海霧消失,整個維港都是灰矇矇

15 則留言:

  1. 遲些春來不知會否有更美畫面

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾知架,有時美麗的霧景總是在上班的日子出現,如在星期日出現就最好﹗

      刪除
  2. 原來昨天啲霧咁靚,走寶添

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個到啲霧吾算靚,最主要無前景,我見好多人在青衣及荃灣個邊,海霧加上青馬大橋,非常之靚﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 我個到啲霧吾算靚,最主要無前景,我見好多人在青衣及荃灣個邊,海霧加上青馬大橋,非常之靚﹗

      刪除
  4. 奇景ar, 有藍天仲有層霧在海面, 好少有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好少見,這天海霧主要在維港東面及西面出現,我見有朋友仔在海洋公園影到啲海霧重低過吊車,吊車像在雲海之上﹗好靚﹗

      刪除
  5. 海霧正好為情人節添上點點浪漫啊....

    回覆刪除
  6. 香港春天, 時常都濛濛的, 影相不完美呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白矇矇不美,只要有陽光,當霧散去時若隱若現就好美,不過如此美景,通常在上班的日子出現﹗

      刪除