2015年3月18日星期三

春天花花 - 洋紅風鈴木

近期大熱的花花,是黃花風鈴木,
一大遍有數十棵,盛開時何期壯觀,
可惜到我知到時已太遲啦,
花兒已謝了,
與此同時洋紅風鈴木又是剛好盛開,
粉紅的花花遠觀真的和櫻花好相似,
需然只有四,五棵,但花花開得好密,
有街坊告之,這些樹已有好多年,
以前的花花比較疏落,只是近年花花才開得燦爛,
今年開得更勝往年,還吸引好多龍友到來拍攝,
我亦快快趕去拍拍,
一大片的粉紅花海,
真的好美好美﹗
位置是葵芳邨葵芳樓,
由葵興港鐵站步行三分鐘就到













































29 則留言:

  1. 我啱啱先睇左黃花炸, 差不多落左7八成, 希望可以趕到去睇la, d樹好似幾高下wo

    回覆刪除
    回覆
    1. 風鈴木 D 花期真係好短, 只可能係差2-3日時間已經大不同了~
      再加上近來回暖左好多........
      你快 D 去影呢個粉紅色的.......好有櫻花般的感覺~ 可能係粉紅色原故......^^

      刪除
    2. 在洋紅風鈴木樹下,頭上全是粉紅色,給人感覺似櫻花,超美﹗

      刪除
  2. 好靚.我見柴彎公園,都好似有一棵.近魚池.有條過路橋附近.

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,柴灣公園這個幾有幾棵,花無我影個啲咁密﹗

      刪除
  3. 吓……我日日返工都經過葵芳邨,
    真喺無留意有咁靚花園,走寶……
    一陣去睇下,妳又會知道嗰度好地方?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是朋友報料比我呀,真係好靚好靚,你去睇左未?

      刪除
  4. 吓……我日日返工都經過葵芳邨,
    真喺無留意有咁靚花園,走寶……
    一陣去睇下,妳又會知道嗰度好地方?

    回覆刪除
  5. 咁你要快 d 過埋去.............長沙灣元州邨元樂樓至元禧樓之間的小花園,那裡有一條長約30米的簕杜鵑花廊, 現正綻放桃紅色的杜鵑花,成條長廊都係,睇起黎好正架 !!

    回覆刪除
  6. 你可以參考呢個 POST 的相片, 我係3月16日去過, 開得好靚架 ^_^

    http://www.jennymin.com/2015/03/%E5%85%83%E5%B7%9E%E9%82%A8%E5%86%85%E7%9A%84%E7%B0%95%E6%9D%9C%E9%B5%91%E8%8A%B1%E9%9A%A7%E9%81%93/

    回覆刪除
  7. 第一次見呢種花 :D
    近來周圍都開滿靚花,總有一棵係左近 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈~哈~ 花花世界~ 還有好多木棉花~

      刪除
    2. 屋企附近既木棉花仲未開,日日經過都要探下佢,等佢開花 :D

      刪除
  8. 我媽媽每日放工都會經過見到呢幾棵樹 , 覺得好靚 , 用手機影咗啲相 , 不過唔知叫咩嘢名 , 謝謝你話我知呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是朋友講我知,我才知道花名洋紅風鈴木﹗

      刪除
  9. 回覆
    1. 美美的洋紅風鈴木可以比美櫻花一樣美﹗

      刪除
  10. 一大篇粉紅好靚丫,妳唔講我真係以為櫻花tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 盛放的洋紅風鈴木可以比美櫻花一樣美﹗

      刪除
  11. 回覆
    1. 我都是朋友仔講我知,才知到市區有咁靚的花花,盛放的洋紅風鈴木可以比美櫻花一樣美﹗

      刪除
  12. 驟眼睇 , 真喺幾似櫻花 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盛放的洋紅風鈴木可以比美櫻花一樣美﹗

      刪除
  13. 呢排不論黃色, 或粉紅色既風鈴木都大熱呀, 個個都追風呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,重有粉紅色的宮粉洋碲甲,一樣可以比美櫻花﹗

      刪除
  14. 呢種花無論粉紅色定係黃色都好靚, 當然你都影得好靚呀~~~

    回覆刪除