2014年7月5日星期六

Monchhichi陪我去影相 - 西九海濱長廊

天氣需然好熱,日落時份又有海風,咁又點會無monchhichi份,Monchhichi第一次到西九,這天天氣非常之好,藍天白雲下monchhichi顯得更加美麗可愛﹗


                                                      




自助式租單車


由九龍站指示行約十多分鐘就到路口,沿此路再行都要十多分鐘才到達公園入口




這天超高清天氣,和港島好距離好近呀






大草地大人小朋友一樣喜歡

14 則留言:

  1. 有單車租?
    最近好熱,但係個天好藍好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個到有單車租,不過成日比人租晒,夏天的天空特別清及藍,又是拍攝日落的好時間﹗

      刪除
  2. 我都想搵日去踩單車,上次去d車比人租晒!! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多去當然比人租晒啦,下次要早啲去,不過就好熱﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻,Monchhichi好靚女,特別上鏡﹗

      刪除
  4. 有冇影日落呀?星期六日落好靚呀!
    我星期日都去左呢度,好舒服~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個幾日我去左旅行,無得影日落,好多朋友都講我知個幾日日落好靚﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 個幾日天色非常之好,連續多天的日落都美﹗

      刪除
  6. monchhichi,簡直同藍天白雲一樣的美.

    回覆刪除
  7. 夏天到底~近排有冇落水玩下呀!~

    回覆刪除